سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

فهرست کامل آرای همه نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

یک فعال گردشگری به نام موید راد اظهار کرده است که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید دلایل عدم برگزاری تور آشناسازی چینی‌ها در منطقه آزاد اروند (آبادان - خرمشهر) را شفاف سازی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام این که طی پاییز و زمستان امسال 6916 نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده‌اند، گفت: متأسفانه طی این بازه زمانی 324 نفر فوت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. بر اساس این هشدار استان‌های زیر در زمان اعلام‌شده دچار مخاطره جوی خواهند شد:

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به بیش از 28 هزار سیل زده 560 روستای درگیر سیلاب این استان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تشابه اسمی چهار نامزد انتخاباتی در شهرستان نیشابور منجر به شکایت یکی از نامزدها در مورد نحوه شمارش آرا و بازماندش از حضور بر کرسی مجلس شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام این که طی پاییز و زمستان امسال 6916 نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده‌اند؛ گفت: متأسفانه طی این بازه زمانی 324 نفر فوت کردند.

وب‌گاه الف

وزارت اقتصاد اعلام کرد که دولت برنامه مهار تورم در شب عید و آستانه ماه مبارک رمضان را در ماه های اخیر آغاز کرده است و به طور ویژه 13 مسئولیت را برای دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته است.

وب‌گاه الف

بررسی وضعیت مشارکت در 31 استان کشور، داده‌های جالبی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حوزه کودک و نوجوان در بهمن 1402 با انتشار 2 هزار و 756 نسخه در صدر فهرست انتشار کتاب قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در 5 شهر از جمله تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم اثبات فواید متعدد مصرف نان کامل برای سلامتی انسان، کماکان مردم کشورمان از دسترسی به نان کامل سبوس‌دار سالم محروم هستند؛ مصرف نان کامل سبوس‌دار می‌تواند جلوی ابتلا به طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها را بگیرد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد.