چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در اواخر وقت نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین، البرز، تهران،...

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: بیشترین فرونشست زمین در تهران مربوط به ورامین است که سالانه حدود 17 سانتیمتر است. شکاف فرونشست کم‌نظیری در دنیا در این منطقه وجود دارد که حدود 3 کیلومتر از معین آباد تا جاده گرمسار به قم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزییات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

داوری در واکنش به این سوال که زمزمه های اولیه کارگران مبلغ 15 میلیون تومان بود بیان کرد: متاسفانه دولت با کارفرماست و زور کارفرما پر زور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر همه باور داشتند که با توجه به نیاز امروز منطقه و جهان به گاز، کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز باید با هم همکاری بسیار نزدیکی داشته باشند، اظهار امیدواری کرد که این مجمع بتواند گامی بلند در جهت ارتقای همکاری، همگرایی و پیشرفت کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز در منطقه و جهان بردارد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در 5 شهر از جمله تهران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خواسته جامعه کارگری این است که طبق قانون حقوقی به افراد داده شود که بتوانند حداقل های یک زندگی را داشته باشند؛ این گزاره به صراحت در قانون کار نیز آمده است اما متاسفانه دولت زیر بار آن نمی رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره های پارلمان یازدهم چون پزشکیان، نوری قزلجه، نیکزاد، ذوالنوری، حاجی بابایی و... با کسب رأی از مردم توانستند در مجلس دوازدهم نیز حضور داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توده‌ای به وزن سه و نیم کیلوگرم از کلیه یک بیمار 51 ساله خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایسنا / خراسان رضوی دامپزشک باغ وحش مشهد جزئیات خفگی و تلف شدن ببر 11 ساله‌ی باغ وحش مشهد را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: بارندگی های امسال 99.8 میلی متر رسیده در حالی که این عدد در بلند مدت 141 میلی متر بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اقتصادی پویا مبتنی بر نظام اقتصادی اسلام باید در کشور حاکم شود، گفت: سران قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی باید در جهت تدوین قوانین برای تحقق این امر حرکت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به بارش باران و رعد و برق در 18 استان و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی همچنین وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق کشورهشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: بزرگترین نرخ فرونشست کشور با سالانه 35 سانتیمتر مربوط به کرمان و منطقه بهرمان است.