چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

رئیس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: بزرگترین نرخ فرونشست کشور با سالانه 35 سانتیمتر مربوط به کرمان و منطقه بهرمان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی آرای نمایندگان ابقا شده در انتخابات مجلس دوازدهم با آرای کسب شده آنان در انتخابات سال 98، نشان از آن دارد که 17 نماینده با ریزش شدید آرا مواجه شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری مادر شهید سرلشکر ولی‌الله چراغچی از فرماندهان لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: بزرگترین نرخ فرونشست کشور با سالانه 35 سانتیمتر مربوط به کرمان و منطقه بهرمان است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر طهارت اقتصادی و عدالت، گفت: این موارد باید در کشور محقق شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌های دقیق قاضی محمود عارفی‌راد نشان داد مرد مذکور روی رختخواب و با ضربات چاقو به قتل رسیده است چراکه 3 چاقوی میوه‌خوری اره‌ای دسته پلاستیکی نیز در کنار جسد دیده می‌شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پسر 39 ساله در تحقیقات مقدماتی به قاضی عارفی راد گفت: وقتی پدرم را با چاقوهای اره‌ای به قتل رساندم، فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است به همین دلیل قلب او را از سینه‌اش بیرون آوردم و آن را درپشت‌بام خوردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کولاک برف و باران شدید در راه 18 استان | تهران فردا برفی می‌شود؟ | باد شدید این استان‌ها را درمی‌نوردد سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. سازمان هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: گزارش اداره کل دامپزشکی از خفه شدن یک قلاده ببر 11 ساله بر اثر گیر کردن غذا در گلو در باغ وحش مشهد خبر می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم با حواشی همراه بود؛ از غیبت محسوس آملی لاریجانی تا گپ و گفت روحانی با موحدی کرمانی و سکوت رئیس مجلس خبرگان درباره فوت آیت الله امامی کاشانی.

وب‌گاه خبر آنلاین

پسر 39 ساله در تحقیقات مقدماتی به قاضی عارفی راد گفت: وقتی پدرم را با چاقوهای اره‌ای به قتل رساندم، فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است به همین دلیل قلب او را از سینه‌اش بیرون آوردم و آن را درپشت‌بام خوردم.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از تلف شدن یک قلاده ببر 11 ساله بر اثر گیر کردن غذا در گلو خبر می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی‌الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فخری معین درباری، مادر بزرگوار شهید سرلشکر ولی الله چراغچی از فرماندهان شجاع و مخلص لشکر 5 نصر در دوران دفاع مقدس را به مردم شریف استان خراسان رضوی و به ویژه خاندان گرامی چراغچی تسلیت گفت.