چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اسکان نوروزی فرهنگیان توضیحاتی داد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اسکان نوروزی فرهنگیان توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند بیان کرد: شروع پذیرش حضوری در مراکز اسکان از تاریخ 28 اسفند 1402 تعیین شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در غرب، شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و زاگرس، شمال شرق و شرق کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید موقتی و در هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده روی می‌دهد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده روی می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه 17 اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا چهارشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده روی می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه 17 اسفندماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه با بیان اینکه در حال حاضر تمام کارخانه‌های تولید آرد، به آردهای تولیدی خود، آهن و اسیدفولیک را اضافه می‌کنند، گفت: تمرکز وزارت بهداشت روی موضوع استفاده از "آرد کامل" برای تهیه نان در نانوایی‌هایی سراسر کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه در انتخابات دوازدهم برای قالیباف رخ داد و بسیاری از آن با عنوان شکست این چهره مطرح اصولگرا یاد کرده‌اند را می‌توان ناشی از رویکرد او در چهار سال ریاست مجلس شورای اسلامی دانست.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند بیان کرد: شروع پذیرش حضوری در مراکز اسکان از تاریخ 28 اسفند 1402 تعیین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای قتل‌های عنکبوتی که در سال‌های 79 تا 80 در شهر مشهد اتفاق افتاد، یکی از مهم‌ترین پرونده‌های جنایی و خبرساز طی 2 دهه اخیر است که با گذش 22 سال از آن هنوز هم منشأ تحولات و بحث‌های جدی است. پس از ساخت چند فیلم سینمایی درباره این قتل ها و به ویژه ساخت فیلم موهن «عنکبوت مقدس»، روزنامه خراسان برآن شد تا به عنوان اولین رسانه ای که 22 سال قبل ماجرای قتل های عنکبوتی را فاش کرد، ناگفته‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اسفند ماه برای اعزام 51 هزار و 900 زائر در قالب کاروان‌های زیارتی به عتبات عالیات ظرفیت‌سازی شده است.

وب‌گاه گسترش

بازار تورهای نوروزی در حال حاضر بسیار پرطرفدار است و آژانس‌های گردشگری انواع و اقسام برنامه‌های سفر با مدت زمان دو و نیم تا چهار و نیم روز را برای علاقه‌مندان به سفر عرضه کرده‌اند. هزینه این تورها بسته به مدت زمان و نوع سفر متغیر است، به طور مثال برای یک تور دو و نیم روزه، هزینه هر گردشگر بین پنج میلیون و 200 هزار تومان تا یازده و نیم میلیون تومان و برای یک تور چهار و نیم روزه زمینی...

وب‌گاه مشرق نیوز

با پایان رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز شمارش آرا، مشرق تازه‌ترین نتایج شمارش و تجمیع آرا در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور را در قالب جداول جداگانه منتشر می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال احمر آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، را با انتشار اطلاعیه ای تشریح کرد.

وب‌گاه الف

جمعیت هلال احمر در دومین اطلاعیه خود ضمن اعلام آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده را تشریح کرد.