چهارشنبه 4 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی بیشترین رأی را در سطح کشور در انتخابات سال 1402 کسب کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر جشنواره امام رضا (ع) گفت: بیست و یکمین جشنواره شعر رضوی با 4 عنوان فارسی، ترکی، کودک و نوجوان و عربی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان و همچنین شماره حساب این جمعیت برای دریافت کمک‌های مردمی‌به هموطنان آسیب‌دیده را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از 28 اسفند 1402 آغاز خواهد شد. رزرو اینترنتی اسکان معلمان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 20 اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از 28 اسفند 1402 آغاز خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: 120 مقاله از کشفیات سال 1401 برای بیست‌ویکمین گردهمایی سراسری باستان‌شناسی دریافت شده است.

خبرگزاری تسنیم

تصویب "قطعنامه اجلاس تهران" در سازمان ملل متحد، دستاورهای مهمی را در پی دارد که "کاهش آلام هموطنان مرزنشین" و "ملزم شدن همه کشورهای جهان برای اقدام علیه گرد و غبار" از مهم‌ترین این دستاورها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خسرو حیدری مربی فصل پیش استقلال، اخیرا به هدایت تیم خوشه طلایی منصوب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار نارنجی از بارش سنگین برف به صورت کولاک و یخزدگی و نیز بارش شدید باران به همراه وزش باد و وقوع سیل و سرریز شدن سدها در مناطق مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی از وقوع بهمن، کولاک برف، احتمال قطعی برق و خسارت به سازه‌های موقت و محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موج بعدی بارش پنجشنبه (17 اسفند) از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در مناطقی از غرب و دامنه‌های البرز موجب بارش برف و باران خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کاهش نسبی دما، کولاک برف و مه در چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان و ارتفاعات در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، یزد، کرمان، خراسان جنوبی و شمال شرق خوزستان و سه‌شنبه (15 اسفندماه) در جنوب خراسان رضوی و ارتفاعات خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود. در این وضعیت...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز بارش برف و باران در 8 استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، خوزستان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی وکهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و جنوب شرق کشور بارش‌های پراکنده و در دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس وزش باد روی می دهد.