یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی، تا 16 دیماه امسال بارش در 28 استان کشور در مقایسه با دوره بلندمدت منفی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور در مقایسه با دوره بلندمدت منفی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 28 استان کشور در مقایسه با دوره بلندمدت منفی بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح ماده (1) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان با کلیات آن با 160 رأی موافق، 24 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه خبر داد و اعلام کرد: امسال کاهش بیش از 60 درصدی بارش‌های زمستانه را شاهد بوده ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده یک پایانه‌های فروشگاهی موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا پدیده بارشی در کشور نداریم و ورود سامانه بارشی به کشور را از چهارشنبه شاهد خواهیم بود. چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، گیلان، مازندران بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. در جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی شده است. کاهش...

وب‌گاه فرارو

بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از اول تا 16 دی‌ماه به‌طورمیانگین 5.4 میلیمتر بارش در کشور به ثبت رسیده است که در مقایسه با بلندمدت 62 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

طبق آخرین نتایج «پویش ملی سلامت» که از 20 آبان سال جاری برای شناسایی مبتلایان پرفشاری خون و دیابت در جمعیت بالای 18 سال کشور در حال اجراست، بیش از یک میلیون نفر علایم ابتلا به دیابت یا پر فشاری خون داشته‌اند، اما خودشان از این وضع مطلع نبوده‌اند و حالا برای تایید قطعی ابتلا یا آغاز درمان به پزشک و مراکز درمانی ارجاع شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه خبر داد و اعلام کرد: امسال کاهش بیش از 60 درصدی بارش زمستانه را شاهد بوده ایم.

وب‌گاه گسترش

بازار سرمایه امروز با رشد نسبی همراه بود و تکذیب اخبار خودرویی شب گذشته شاید اهرمی برای رشد بورس به حساب آمد.

وب‌گاه گسترش

شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که در فاز اول برای دو استان خراسان شمالی و زنجان عملیاتی می‌شود، اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

18 نمایش راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

وب‌گاه الف

باوجود آنکه امسال هم درگیر چهارمین خشکسالی پیاپی شده‌ایم و 28 استان از 31 استان کشور در شرایط خشکسالی قرار دارد، صرفه‌جویی در مصرف آب می‌تواند واکنش مناسبی برای کاهش مشکلات ناشی از کم‌آبی باشد.

وب‌گاه عصر ایران

زن جوانی که برای درمان بیماری زنان از خراسان شمالی به مشهد آمده بود، پس از نجات از یک ماجرای عجیب، راز لانه اسرارآمیز در بولوار توس مشهد را فاش کرد.