یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

18 نمایش راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

وب‌گاه فرارو

زنی بیمار که برای درمان کیست خود به یک عطار، مراجعه کرده بود با شکایت او عطار فریبکار دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که در فاز اول برای دو استان خراسان شمالی و زنجان عملیاتی می‌شود، اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

18 نمایش راه‌یافته به بخش تئاتر دانشجویی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که در فاز اول برای دو استان خراسان شمالی و زنجان عملیاتی می شود، اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

طی چند روز اخیر نمایشگاه کارتون با عنوان «بیمارستان منطقه جنگی نیست» به همت حوزه هنری خراسان شمالی، معاونت فرهنگی متروی تهران و با مشارکت جمعیت دفاع از ملت فلسطین در ایستگاه مترو ارم سبز تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز یکشنبه 17 دی ماه اظهار کرد: امروز بارش‌های پراکنده در شرق استان‌های خراسان‌های رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنین جنوب استان کرمان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و این سامانه بارشی امروز از کشور خارج می‌شود. وی افزود: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی در شمال غرب و غرب کشور...

وب‌گاه فرارو

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز یکشنبه 17 دی ماه اظهار کرد: امروز بارش‌های پراکنده در شرق استان‌های خراسان‌های رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنین جنوب استان کرمان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و این سامانه بارشی امروز از کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و بیشینه دما امروز به 11 درجه بالای صفر و کمینه دما به یک درجه بالای صفر رسید که 7 درجه کاهش پیدا کرده است که پیشبینی می شود فردا به 3 درجه بالای صفر برسد.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: حدود 15 مرکز استان امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: حدود 15 مرکز استان امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور در هشداری از بارش باران، کولاک برف و کاهش محسوس دما در 6 استان طی امروز (یکشنبه) خبر داد و اعلام کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پدیده بارشی در کشور نخواهیم داشت و جوی پایدار برای بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (18 دی ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وزش باد شدید در شرق کشور و ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه (20 دی) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی بارش برف در 6 استان و احتمال کولاک برف از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد.