یک‌شنبه 1 مهر 1403

خط‌کش اللهیار برای ساخت گل تماشایی؛/ پاس گل 50 متری اللهیار سوخت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خط‌کش اللهیار برای ساخت گل تماشایی؛/ پاس گل 50 متری اللهیار سوخت

وسترلو علی‌رغم نمایش موثر ملی‌پوش ایرانی خود مقابل آنتورپ شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال وسترلو که برخلاف مسابقه اخیرش اللهیار صیادمنش را دوباره در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه هت کویپیه به مصاف تیم رده هشتمی رویال آنتورپ رفت.

اللهیار صیادمنش که در دیدار هفته گذشته از ابتدای نیمه دوم به زمین آمده و نمایش موثری در خط حمله وسترلو داشت، در مسابقه امشب جزو 11 نفر اصلی قرار گرفت و پس از ایجاد موقعیت‌های متعدد و شوت به سمت دروازه حریف، توانست یک پاس گل دیدنی بدهد.

در شرایطی که یک گل رویال آنتورپ با وی‌ای‌آر مردود شده و وسترلو هم یک پنالتی از دست داده بود، یاران صیادمنش در دقیقه 40 گل اول بازی را دریافت کردند ولی پیش از اینکه سوت پایان نیمه نخست به صدا دربیاید، اللهیار با یک پاس دیدنی تیمش را از شکست نجات داد.

اللهیار صیادمنش در دقیقه 44 با حرکت سریع در میانه زمین و پاس استثنایی از فاصله 50 متری تا پشت محوطه جریمه رویال آنتورپ، ماتیا فریگان را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با سر توپ و شوت فنی تماشایی گل تساوی را بزند.

در حالی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، توبی آلدرویرلد ستاره سابق تیم ملی بلژیک گل دوم رویال آنتورپ را در دقیقه 4+90 به ثمر رساند تا یاران صیادمنش با نتیجه 2 بر یک در این بازی خانگی مغلوب شوند و با 11 امتیاز در رده هشتم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بایستند.

مهاجم ایرانی وسترلو که پیش از در هفت مسابقه ژوپیر لیگ بلژیک سه گل به ثمر رسانده بود، امشب برابر آنتورپ دومین پاس گل فصل خود را داد.

خط‌کش اللهیار برای ساخت گل تماشایی؛/ پاس گل 50 متری اللهیار سوخت 2