پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خلیج فارس

خلیج فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عربی با اشاره به سفر مسعود پزشکیان و عباس عراقچی به دوحه جهت حضور در نشست کشورهای آسیایی از دیپلماسی تازه نفس دولت چهاردهم می‌گویند و بر این باورند که تهران در شرایط کنونی این فرصت را دارد تا با تکیه بر اصل تعامل و گفت‌وگو راهی برای احیای اعتماد و حل و فصل اختلاف‌های میان طرفین بیابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که ارتباط مناطق شمال غزه به‌طور فزاینده‌ای در حال قطع شدن از دیگر مناطق هستند و این امر بحران وخیم انسانی را تشدید می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که دستور تخلیه مناطق بزرگی از غزه توسط اسرائیل بیش از 400 هزار فلسطینی را مجبور کرده تا به سمت جنوب به سمت المواصی حرکت کنند، منطقه‌ای که بیش از حد شلوغ، آلوده و فاقد خدمات اولیه است.

وب‌گاه 55 آنلاین

نخستین نشست علمی تخصصی دولت چهاردهم و گردشگری، روز دوشنبه 16 مهرماه 1403، از ساعت 14 تا 16 در سالن خلیج فارس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اولین نشست علمی تخصصی دولت چهاردهم و گردشگری، با همکاری انجمن علمی گردشگری ایران، روز دوشنبه 16 مهرماه 1403 در سالن خلیج فارس پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حملات موشکی بالستیک ایران به اسرائیل در یکم اکتبر ترس از یک جنگ همه‌جانبه در خاورمیانه را افزایش داده است. مارپیچ تنش در 17 و 18 سپتامبر با انفجار هزاران پیجر و رادیو توسط نیروهای حزب‌الله در سراسر لبنان آغاز شد. حملات هوایی مداوم در بیروت و جنوب لبنان مهم ترین عملیات اسرائیل در 11 ماه تشدید تنش‌ها را رقم زده است. «مونا یعقوبیان» معاون مرکز خاورمیانه و شمال آفریقا در موسسه صلح ایالات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران روز پنجشنبه با همتایان خود در شورای همکاری خلیج فارس در حاشیه سومین اجلاس همکاری آسیایی در دوحه دیدار داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت‌ها در بازار ارز تهران پایین آمد و هر ریال عمان در پایان مبادلات ارزی 165040 تومان نرخ گذاری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آندرس اینیستا، اسطوره فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی بازنشستگی‌اش را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل گردان‌های سیدالشهدای عراق با تاکید بر ادامه عملیات مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه و لبنان تاکید کرد که عربستان و امارات شریک خون‌های بیگناهانی هستند که در غزه و لبنان بر زمین ریخته می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط ایران و کشورهای عربی از زمان انقلاب ایران در سال 1979، روزهای خوب و بدی را پشت‌سر گذاشته است. تلاش های گذشته برای پل زدن بر اختلافات، تنش ها را موقتاً کاهش داد، اما نتایج مطلوبی را به همراه نداشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ورود جنگنده‌های میگ -29 به ایران به دهه 1990 و پس از پایان جنگ ایران و عراق برمی‌گردد. ایران در دهه 1990 میلادی تعدادی میگ -29 (MiG-29) از نوع Fulcrum-A را از اتحاد جماهیر شوروی سابق خریداری کرد. بر اساس گزارش‌های مختلف، ایران حدود 30 فروند از این جنگنده‌های چندمنظوره را در اختیار داشت. با این حال، تعداد دقیق میگ -29های فعال در نیروی هوایی ایران به دلیل عدم شفافیت کامل در اطلاعات نظامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عربی با اشاره به سفر مسعود پزشکیان و عباس عراقچی به دوحه جهت حضور در نشست کشورهای آسیایی از دیپلماسی تازه نفس دولت چهاردهم می‌گویند و بر این باورند که تهران در شرایط کنونی این فرصت را دارد تا با تکیه بر اصل تعامل و گفتگو راهی برای احیای اعتماد و حل و فصل اختلاف‌های میان طرفین بیابد.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فراجا به نیابت از همه کشورهای جهان با مواد مخدر مبارزه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر مبارزه قاطع پلیس کشورمان با قاچاق مواد مخدر گفت: بر اساس اعلام رسمی سازمان ملل کشور جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است.