پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

خلیج فارس

خلیج فارس

وب‌گاه عصر ایران

البته در حال حاضر، شهروندان امارات از دریافت ویزای شنگن، معاف هستند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل بین‌الملل نوشت: امید است دیپلماسی همسایگانی دولت باعث رونق همکاری‌ها بالاخص بین بخش مردمی و غیردولتی ایران و پاکستان باشد و دیپلماسی فرهنگی نیز قسمت قوی این مراودات باشد تا در بزنگاه‌ها تنظیم‌گر و تسهیل‌گر روابط شود.

خبرگزاری تسنیم

ظرفیت‌های بالای همکاری در حوزه‌های مهم انرژی، کشاورزی، کریدورهای حمل ونقل و امکان رشد مبادلات تجاری به سالانه 10 میلیارد دلار، ایران و پاکستان را به دو شریک مهم استراتژیک تبدیل کرده و سفر امروز رئیس جمهور از این رو بسیار مهم است.

وب‌گاه الف

براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود 6هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وب‌گاه گسترش

با تأیید فرابورس، مزایده رسمی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید منتقل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سازمان خصوصی‌سازی آخرین جزئیات واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پس از خرید 85 درصد از سهام باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

85 درصد از سهام دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس رسما امروز دوشنبه واگذار شد.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود 6 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انجام معاملات امروز فرابورس، 85درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.

وب‌گاه گسترش

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، در بازدید از خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان اردکان اعلام کرد: بیش از 57 درصد خط انتقال آب لوله‌گذاری شده است و با توجه به خرید لوله و سایر تجهیزات مورد نیاز، ما شاهد پیشرفت 82 درصدی خط انتقال آب به شهرستان اردکان هستیم.

وب‌گاه گسترش

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: محصولات ویژه این مجموعه عظیم پالایشی کشور صرفا از طریق بورس انرژی ایران به صورت کاملاً شفاف عرضه، معامله و صادر می شود و علاوه بر اینکه هیچ واسطه ای در این بین دخل و تصرف ندارد، فروش محصولات نیز خارج از بورس انرژی صورت نمی پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از فروش قطعی باشگاه سرخابی ها، قیمت فروش هر سهم استقلال و پرسپولیس اعلام شد پس از فروش قطعی باشگاه سرخابی ها، قیمت فروش هر سهم استقلال و پرسپولیس اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، مطابق تاریخ آگهی عرضه و اطلاعیه منتشر شده فرابورس، امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) روز عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود؛ با همه هماهنگی‌های انجام شد در قبل و مجوزهای اخذ شده بابت همه متقاضیان جهت عرضه،...

وب‌گاه ورزش سه

معاون سازمان خصوصی سازی آخرین جزئیات واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بلوک‌های 85 درصدی استقلال و پرسپولیس معامله شدند.