شنبه 6 مرداد 1403

خلیج فارس

خلیج فارس

خبرگزاری تسنیم

در حالی سال‌هاست از مشاوران املاک به‌عنوان یکی از بازیگران بازار مسکن در حوزه قیمت‌ها نام برده می‌شود که نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک این ادعا را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نه کنسرسیوم بانکی پول خارج از قاعده خرج می‌کند نه هولدینگ پتروشیمی. درآمد فوتبال باید از حق پخش تامین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بدون یک مسیر واقعی به سوی تشکیل کشور فلسطینی؛ توافق عادی‌سازی، خاورمیانه را بی ثبات خواهد کرد.» «ماریا فانتاپی» رئیس برنامه خاورمیانه در موسسه امور بین‌الملل رم و «ولی نصر» استاد دانشگاه جان هاپکینز 11 ژوئیه 2024 در فارن افرز نوشتند: در طول سه سال اول ریاست جمهوری جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده استراتژی خاورمیانه‌ای خود را بر یک پروژه واحد و سر‌راست بنا نهاد: عادی‌سازی روابط مابین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عراق جمعه شب از موافقت اولیه با ابتکارعمل بغداد برای تدارک دیداری میان روسای جمهور ترکیه و سوریه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان استقلال فردا ظهر با حضور در باشگاه به همکاری خود با این تیم ادامه خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: امروز دهلران گرم ترین شهر کشور با 52.6 درجه سانتیگراد بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

باشگاه استقلال در صورت ترزیق منابع مالی با چند گزینه مدنظر به توافق نهایی دست می‌یابد و از آنها رونمایی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اطلاعات ردیابی کشتی‌های LSEG نشان می‌دهد نفتکش متعلق به شرکت شورون که بیش از یک سال پیش توسط ایران توقیف شده بود، در روز پنجشنبه رهسپار آب‌های بین‌المللی شده است. اطلاعات ردیابی کشتی‌های LSEG نشان می‌دهد نفتکش متعلق به شرکت شورون که بیش از یک سال پیش توسط ایران توقیف شده بود، در روز پنجشنبه رهسپار آب‌های بین‌المللی شده است. به گزارش عرشه آنلاین، نفتکش ادونتیج سوئیت با پرچم جزایر مارشال...

وب‌گاه گسترش

به گفته رئیس کارگروه طیور اتاق بازرگانی ایران، به منظور تنظیم بازار تخم مرغ، مرغدارانی که سن گله مرغهایشان بین 65 تا 85 هفته است، می‌توانند به مدت دو ماه از تولید خود استراحت دهند و این مرغها را از تولید خارج کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحرکات اخیر ترکیه نشان می‌دهد که این کشور می دانست که از این «تنهایی» چیزی به دست نمی‌آید. از همین رو برای احیای روابط دیپلماتیک خود با بازیگران عرب حاشیه خلیج فارس خیز برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب نزدیکی میان ترکیه با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، تحلیل ها بسیار است، ناظران در باب چرایی تعامل میان این گروه از بازیگران در یک مورد اجماع نظر دارن و آن اقتصاد ترکیه است. از منظر آنها تورم و نیاز آنکارا به جذب سرمایه های خارجی یکی از دلایل نرمش «سلطان» با اعراب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اعلام باشگاه شهیدقندی یزد «حمیدرضا آسیابانپور» مدیر عامل فصل گذشته این باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهید قندی معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس به سراغ رامین رضاییان رفته و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های اهل کشور بوسنی از ورود آلمدین زیلیکیچ به تهران و هم تیمی شدن او و ودران کیوسفسکی خبر داده‌اند.