سه‌شنبه 8 آبان 1403

خواهش جالب سرمربی قهرمان ایران از هواداران

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خواهش جالب سرمربی قهرمان ایران از هواداران

محمدرضا تندروان از هواداران شهداب درخواست کرد که میزبانی آخر این تیم را به شکلی متفاوت رقم بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا تندروان سرمربی شهداب یزد، بعد از پیروزی این تیم برابر شهرداری گنبد گفت: "با تیم بسیار باتجربه‌ای رقابت کردیم. شهرداری گنبد از بازیکنان جوان و پرانرژی بهره مند است البته امروز یونس قلیچ نیازی در میان آن‌ها حضور نداشت اما میکائیل تاجر بسیار خوب بازی کرد و بازیکنانی که در زمین بودند همگی تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در کارنامه خود داشتند. دو تیم به نوعی به برد در این بازی احتیاج داشتند، چرا که گنبد هنوز شانس این را داشت که در مرحله پلی‌اوت قرار نگیرد و شهداب هم در هفته‌های پایانی برای جایگاهی که با آن به پلی‌آف صعود می‌کنیم، رقابت‌های سنگینی داریم."

تندروان ادامه داد: "مسابقه در ست‌های دوم و سوم نزدیک شد، اما ست اول و چهارم پیروزی قاطعانه‌ای داشتیم، امروز مانند همیشه از حمایت هواداران بهره‌مند بودیم و فکر می‌کنم دیداری که شاهد آن بودیم، رقابتی بود که کادرفنی‌، بازیکنان و مجموعه باشگاه در کنار هواداران از تماشای آن لذت بردند.

باتوجه به اینکه هفته آینده آخرین بازی خانگی شهداب مقابل شهرداری ارومیه است، دوست دارم از هوادارن خواهش کنم یک روز به یاد ماندنی ایجاد کنند و به ورزشگاه بیایند. زیبایی ورزش به هواداران است و سعی داریم هواداران در آخرین بازی هم از بازی تیم خود لذت ببرند و شهداب را به پلی آف بدرقه کنند."