دوشنبه 16 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری «روز بلوا»، با پرسش‌های صریح اهالی رسانه، پاسخ‌های مفصل و دقیق بهروز شعیبی و واکنش انتقادی داریوش ارجمند برگزار شد. کارگردان فیلم تاکید کرد محور قرار دادن شخصیت روحانی در فضای لاکچری تهران، به دلیل اثرگذاری روحانیون در جامعه است. ارجمند هم طرح چنین موضوعی ملتهب در فیلم را گستاخی و شجاعت شعیبی دانست.

خبرگزاری دانا

بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «روز بلوا» تاکید کرد که این فیلم بیش از هرچیزی یک فیلم اخلاق گراست و به دنبال طرح مباحث سیاسی نبوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ستاد خبری سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر، نشست فیلم «روزبلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی با حضور کارگردان فیلم، مهران کاشانی (نویسنده)، لیلازارع، داریوش ارجمند، محمد علیمحمدی،(بازیگران)، امین جعفری (مدیرفیلمبرداری)، کارن همایونفر (موسیقی)، سیدعلیرضاعلویان (صداگذار)، سارا سمیعی (طراح لباس)، کامیاب عشایری (طراح صحنه) و سحرعصرآزاد (منتقد) با اجرای منصور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعال سیاسی گفت: اصولگرا و اصلاح طلب از دیدگاه نظری بسیار تفاهم دارند، اگر اصلاح طلبان و اصولگرایان پشت قضیه‌ای نباشند آن ماجرا دیده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شکایت ساکنان یک مجتمع از شهردار منطقه 2 تهران تحت عنوان اتهامی «شروع به قتل» به دادسرای ویژه انفال و شهرداری‌ها خبر داد.

خبرگزاری دانا

وزارت امور خارجه چهارشنبه‌شب در پیامی توئیتری خواستار خوددار دولت و پلیس فرانسه از اعمال خشونت علیه تظاهرات‌کنندگان این کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه چهارشنبه‌شب در پیامی توئیتری خواستار خوددار دولت و پلیس فرانسه از اعمال خشونت علیه تظاهرکنندگان این کشور شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایران - پلیس ضد شورش فرانسه روز سه‌شنبه به تظاهرات مسالمت آمیز و صنفی آتش‌نشانان با مشت آهنین پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران گفت: عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام در فروش غیر قانونی کنجاله خارج از سامانه بازارگاه منجر به انبار شدن کنجاله ها در انبارهای بخش خصوصی و ضرر و زیان کارخانجات روغنکشی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماهیت ترفندگونه و فریبکارانه تقلای مدعیان اصلاحات برای جنجال‌آفرینی و حمله به شورای نگهبان امری واضح و مبرهن است و درمان بحران هویت اصلاح‌طلبان نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تنها کسی که باعث شده تا «حمید استیلی» این حد تحت فشار قرار گرفته و نظرهای منفی به سمتش سرازیر شود، کسی نیست جز خود حمید استیلی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تونس را با «انقلاب یاسمن» می‌شناسند؛ نقطه‌ای که آغازگر بیداری ملت‌ها در منطقه شمال آفریقا و غرب آسیا شد و با روندی سلسه وار (دومینومانند) بسیاری از کشورهای این منطقه را متاثر کرد و هنوز الهام بخش ملت های عربی منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

بیروت - ایرنا - «میشل عون» رییس جمهوری لبنان امروز (سه شنبه) گفت: بحران های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در داخل و جنگ و نزاع های منطقه ای در خارج، مردم کشور ما را محاصره کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیشتر خانه‌ها در شهرهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس، فارغ از مدرن یا سنتی بودن، یک نقطه مشترک دارند. در طبقه دوم اکثر این خانه‌ها، حتی در ویلاهای بزرگ و مدرن، اتاقی بزرگ و طویل وجود دارد که با پنجره‌های قوسی و بالشتک و فرش و پشتی تزیین شده‌است. در فرهنگ این کشورها به این اتاق‌ها «مجلس» می‌گویند. این اتاق‌ها را زن‌ها و مردها در زمان‌های جداگانه برای میهمانی و جلسات خانوادگی...