یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده اسبق مجلس از طیف اصلاح‌طلبان، ضمن رد سخنان خاتمی گفت: دوره سرگرم کردن مردم با تحلیل‌های شیک و روشنفکربازی گذشته است.

خبرگزاری دانا

بررسی اولیه ماجرای خودسوزی جانباز کرمانشاهی حکایت از قصور برخی مسئولان در انجام خواسته این فرد دارد.

وب‌گاه فرارو

مرحوم آزادی دارای سه فرزند است. این فرد از بنیاد شهید درخواست وام کرده بود اگرچه نوبتش هم نرسیده بود اما در نوبت دریافت وام قرار گرفته بود و برای پرداخت وام هم از او یک ضامن، خواسته بودند.

خبرگزاری تسنیم

اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه خودسوزی یکی از جانبازان در کرمانشاه توضیحاتی منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه خودسوزی یکی از جانبازان عزیز در کرمانشاه توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه خودسوزی یکی از جانبازان در کرمانشاه توضیحاتی منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سعید اوحدی» معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیأتی را برای بررسی چگونگی درگذشت جانباز کرمانشاهی که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در حادثه ای ناگوار به دیار حق شتافت، راهی کرمانشاه کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اعلام کرد:«جهانگیر آزادی میان‌کوهی» یکی از جانبازان کرمانشاهی که صبح امروز (یکشنبه) اقدام به خودسوزی کرده بود، در بیمارستان امام خمینی (ره) درگذشت.

خبرگزاری ایسنا

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه خودسوزی یکی از جانبازان عزیز در کرمانشاه توضیحاتی را منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه الف

جانباز کرمانشاهی که مقابل اداره کل بنیاد شهید استان کرمانشاه خودسوزی کرده بود، فوت شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام هادی عسگری در مورد خودسوزی یک جانباز مقابل این اداره توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

واژگان طناب و خودکشی در سفیدسنگان آشناست. پیش از قتل رومینا سه دختر جوان دیگر در هفت سال گذشته مرگ را تجربه کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تا تاریخ 27 اردیبهشت ماه حدود 760 هزار نفر اعلام کردند که بیکار شدند، گفت: از 17 میلیون نفر شاغل دارای بیمه، 9 میلیون و 800 هزار نفر کارفرما دارند.