دوشنبه 16 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: ظهر 9 بهمن، مأموران کلانتری 145 ونک در جریان مرگ زنی 17 ساله در بیمارستان مطهری قرار گرفتند. گزارش مرگ زن نوجوان بلافاصله به بازپرس جنایی اعلام و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه مشرق نیوز

زن جوان که در شکنجه گاه شوهرش آرزوی مرگ می‌کرد حالا یکی از عاملان قتل او شناخته می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مطهری بار‌ها با تلاش کرده با «نامه» نظرات و اعتقادات خود را بیان کند به همین دلیل مخاطبان نامه‌های او همه مسئولان را شامل می‌شود؛ از مقام معظم رهبری گرفته تا رییس جمهور و فرمانده سپاه و حتی معلم دخترش.

وب‌گاه خبر آنلاین

فکرش را نمی‌کردیم نیکی کریمی که می‌کوشید داستان‌هایی زنانه بسازد و به نوعی ادای دین کند به سینمایی که تعدادی از بهترین آثارش را با بازی خود او به یاد می‌آوریم، بهترین فیلمش، اثری مردانه بشود که غیاب زن در آن بیداد می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مشاور وزیر بهداشت گفت: نقش آلودگی هوا و استرس در بروز سرطان، تغییر در سیمای بروز سرطان‌ها، محرومیت 40 درصد کشور از دستگاه‌های رادیوتراپی، تبلیغ دروغین روغن‌های حاوی ویتامین D. و... از جمله مباحث مطرح در نشست خبری رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نقش آلودگی هوا و استرس در بروز سرطان‌، تغییر در سیمای بروز سرطان‌ها، محرومیت 40 درصد کشور از دستگاه‌های رادیوتراپی، تبلیغ دروغین روغن‌های حاوی ویتامین D و... از جمله مباحث مطرح در نشست خبری رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

نقش آلودگی هوا و استرس در بروز سرطان‌، تغییر در سیمای بروز سرطان‌ها، محرومیت 40 درصد کشور از دستگاه‌های رادیوتراپی، تبلیغ دروغین روغن‌های حاوی ویتامین D و... از جمله مباحث مطرح در نشست خبری رییس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: عکاس جوان با ادعاهای وسوسه کننده، دختر شهرستانی را به بهانه پیدا کردن شغل مناسب به تهران کشاند و در دام شیطانی خود گرفتار کرد. این مرد که به دروغ گفته بود از سلبریتی ها عکاسی می‌کند در دادگاه به دلیل اتهام رابطه نامشروع به مجازات شلاق محکوم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عکاس جوان با ادعاهای وسوسه کننده، دختر شهرستانی را به بهانه پیدا کردن شغل مناسب به تهران کشاند و در دام شیطانی خود گرفتار کرد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم جدید نیکی کریمی با تمام آنکه تلاش می‌کند تا عاشقانه باشد در عشق بی‌سرانجام و بلاتکلیف است.

خبرگزاری تسنیم

نقدهای منتقدان سینما به فیلم‌های روز پنجم جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت همراه با حواشی به پایان رسید.