یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایسنا

یک متخصص تغییر اقلیم و بلایای جوی ضمن بیان اینکه آتش‌سوزی‌های جنگلی دو پارامتر اقلیمی و انسانی دارد، گفت: شکست ناگهانی دما در کشور خشک شدن پوشش انبوه گیاهی را به دنبال داشت و در حال حاضر این پوشش انبوه خشک شده مانند انبار باروت است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حکایت جانبازان، حکایت دردناکی است، کسانی که در روزهای دفاع از جانشان گذشتند و امروز هم به هر دلیلی در شرایط سختی زندگی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئله اصلی مردم، نه فریاد زدن و اعتراض کردن، بلکه رسیدگی به مطالبات و اموراتشان است. همان مطالباتی که دولت اصلاح طلبان، هفت سال است که بخش اعظمی از آن را معطل گذاشته است.

خبرگزاری ایسنا

"من 800 میلیارد هم بخواهم این برادرانم می‌دهند و اگر کل لواسان و کارخانه‌اش را بخواهم به نام من می‌کند. این رفاقت است. اگر شما از این دوستان ندارید به من ارتباطی ندارد". این گفته‌های اکبر طبری در دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهاماتش شاه‌بیت فساد برخی مسئولان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا سهام یک‌میلیونی عدالت نصف شد، چاره‌اندیشی تلفنی روحانی برای مسکن و درآمد روزانه حدود 180 میلیارد تومان نهادهای بورسی، سایر سوژه‌های امروز روزنامه‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - کرمانشاه در هفته گذشته (17 تا 23 خرداد) رویدادهای خبری مهمی را پشت سرگذاشت که از جمله آنها می‌توان به هشدار مسوولان در خصوص افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا، سفر استاندار کرمانشاه به عراق، انتخاب رییس جدید مجمع نمایندگان استان در مجلس اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: اگر گمان کنیم که کشته شدن جورج فلوید در ایالات متحده علت تامه اتفاقات و اعتراضات بعدی است، حتما اشتباه می‌کنیم. می‌توان گفت که این قتل ضربه نهایی را برای زبانه کشیدن شعله اعتراضات وارد کرد هر چند علت اصلی نیست.

خبرگزاری ایسنا

«مسائلی که تحت عنوان عبور دنیا از نظامی‌گری، پایان جغرافیا و سیال شدن امنیت مطرح می‌شود و اساس قدرت را صرفا نرم‌افزاری می‌بیند، چندان با واقعیت مطابق نیست؛ چرا که سرانه نظامی کشورها سالانه افزایش پیدا می‌کند. جمهوری اسلامی ایران هم باید مسیری را انتخاب کند که بتواند بقای خود را در این نظام آنارشیک و مبتنی بر قدرت تأمین کند.»

وب‌گاه فرارو

بار‌ها در پیگیری‌های مزدی هشدار داده‌ایم که حتی خانوار‌های کارگری نمی‌توانند هزینه‌ای را صرف آموزش فرزندان خود کنند و اعلام کردیم که از چنین افرادی نمی‌توان انتظار بهره‌وری بالا داشت. متأسفانه خطا‌هایی که در سال‌های گذشته کرده‌ایم، اکنون خود را نشان می‌دهد و در این راه، من به‌عنوان نماینده کارگری و نظام تصمیم‌گیری مجلس از مجلس و دولت و باقی بخش‌هایی که اجازه دادند چنین تبعیض‌هایی در...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران که برای بررسی حادثه ناگوار خودسوزی جانباز کرمانشاهی به این استان سفر کرده بود در مراسم بزرگداشت این جانباز گرانقدر شرکت کرد.

خبرگزاری دانا

فضل الله رنجبر از پیگیری حادثه خودسوزی جانباز کرمانشاهی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه خودسوزی یک جانباز در مقابل بنیاد شهید کرمانشاه، از وضعیت اعتباری سازمان بنیاد شهید انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی باید به خانواده شهدا و ایثارگران کم کند تا مشکلات آنان حل و فصل شود.

خبرگزاری دانا

احسان خاندوزی، نماینده تهران در مجلس در توئیتی از جمع‌آوری امضا برای تهیه طرحی خبر داد که تأثیرات سوء آن خیلی زود بر بازار سرمایه مشاهده شد.