دوشنبه 16 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک معلم در مسجد سلیمان پس از اینکه پرسنل اجرائیات شهرداری اقدام به تخریب قسمتی از دیوار حیاط منزلش کردندخود سوزی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خودسوزی جوان تحصیل‌کرده اما بیکار در یکی از شهرهای تونس، آتش خشم مردمی را برانگیخت که بسیاری از آنان در اتحادیه‌های صنفی و کاری عضو بودند و تحولات دنباله‌دار آن از 9 سال پیش تاکنون به برکناری حکومت‌های 2 تا سه دهه‌ای در منطقه منا (غرب آسیا و شمال آفریقا) انجامیده‌است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - دود حاصل از حریق در سایت دفع زباله‌های شهری و بیمارستانی سراب قنبر، سلامت ساکنان شهر یک میلیون نفری کرمانشاه را تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: مرد جوانی در این شهرستان پس از خوردن سم اقدام به خودسوزی در داخل خودرو کرد که توسط مردم از مرگ حتمی نجات یافت.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - ایلام شهره به عروس زاگرس به عنوان غربی‌ترین نقطه کشور روزگاری سپر توپ و تانک رژیم بعث بود و مردمان غیورش هشت سال به دفاع از خاک این دیار پرداختند تا وجبی از آن به دست بیگانگان نیفتد اما پس از آن هر بار که مسیر رشد و توسعه را در پیش گرفت و می‌رفت تا درهایش را به روی سرمایه‌گذاران بگشاید و تصویر جنگ را از چهره کوی و برزنش بزداید با سدی به نام بزرگنمایی آسیب‌های اجتماعی...

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - دخالت‌های خارج از عرف دیپلماتیک سفیر انگلیس در امور داخلی عراق، اعتراض برخی از چهره‌های رسانه‌ای این کشور را به دنبال داشته است.

وب‌گاه تابناک

فیلم‌های جشنواره مخاطب را به نوعی عصیان از نرم‌های جامعه، میل ورزی بی‌انتها، خروج علیه وضعیت موجود و به چالش کشیدن پیش‌فرض‌های نهادهای مسلط فرامی‌خواند، حال آنکه سیاست رسمی علاقه‌ای برای انعطاف از خود نشان نمی‌دهد و به حفظ ساختارها با رویه کنونی پافشاری می‌کند. «فرهنگ عمومی» به حکمرانی به سیاق کنونی اشکالاتی وارد می‌کند و چه‌بسا خود را در موضع «خروج» نسبت به آن می‌بیند...

خبرگزاری مهر

زکیه آلکان، دختر کرد، دانشجوی سال ششم پزشکی و یکی از شهروندان ترکیه، در 8 فروردین سال 1371 خورشیدی بر فراز دژ شهر دیاربکر در اعتراض به ممنوعیت برگزاری نوروز، گالن بنزین بر روی خود ریخت.

وب‌گاه عصر ایران

هفته اول تحت الشعاع مکاتبه و درواقع مشاجره دو رییس پیشین دستگاه قضایی بود که ریشه در افشای اظهارات شیخ محمد یزدی خطاب به صادق لاریجانی داشت و پاسخ تند او و هر دو هم با خطاب ضمیر مفرد...

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به ورود و تولید خودروهایی با موتور توربو شارژ به بازار ایران در سالهای اخیر در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی آشنا کنیم که در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید عمر موتور توربو خودرو خود را بالاتر برده و از آسیب‌های احتمالی خودرو خود را در امان نگه دارید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: سال 98سال پرحادثه‌ای بود. آن‌قدر پرحادثه که حتی بی‌تفاوت‌ترین افراد را هم وادار به واکنش و موضع‌گیری در قبال مشکلات می‌کرد.

وب‌گاه فرارو

برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که ایرانی‌ها در سال 98 سال سختی از نظر اقتصادی و سیاسی تجربه می‌کنند، اما شاید هرگز تصور نمی‌کردند نیمه دوم سال با حوادث ریز و درشتش نفس‌ها را در سینه حبس کند.

وب‌گاه عصر ایران

برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند که ایرانی‌ها در سال 98 سال سختی از نظر اقتصادی و سیاسی تجربه می‌کنند، اما شاید هرگز تصور نمی‌کردند نیمه دوم سال با حوادث ریز و درشتش نفس‌ها را در سینه حبس کند

خبرگزاری ایسنا

از قدیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ آن هم چه بهاری، بهاری که با سیل ناگهانی و غیرمنتظره حتی برای هواشناسی در استان‌هایی همچون گلستان، فارس، لرستان و خوزستان و ایلام آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران