یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کرونا آزمونی برای همه دولت‌هاست که هنوز هم پایانی برای آن متصور نیست. این ویروس هنوز هم جان‌های زیادی را می‌گیرد و نان بسیاری را آجر کرده است.

وب‌گاه فرارو

سومین مرگ غیرطبیعی در روستا نیز دو سال پیش با شیوه‌ای جدید و با شعله‌های آتش ثبت شد. این بار زنی جوان آتش گرفت، سوخت و جان داد؛ هرچند مرگ او بر اثر خودسوزی اعلام شد، اما از سوی خانواده وی تمایلی برای پیگیری ماجرا وجود نداشت. یک عشق ناممکن علت این مرگ گفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

پکن - ایرنا - رادیو بین المللی چین در گزارشی تحلیلی به «مواضع دوگانه» دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مورد معترضان هنگ کنگ و مینیاپولیس پرداخته و نوشت ترامپ از آشوبگران هنگ کنگ دفاع می کند ولی معترضان آمریکایی را تهدید به شلیک می کند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیر مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن از مهار آتش سوزی مرغزار دهنو در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - فرقی ندارد چه کسی و با چه انگیزه ای جرقه اش را زده است. وقتی جنگل و مرتعی آتش می گیرد، آتش زبانه می کشد و تر و خشک در مسیرش با هم می سوزند.

خبرگزاری دانا

گادوین منشا و سه بازیکن دیگر از باشگاه گل‌گهر سیرجان مبتلا به کرونا شده‌اند و در قرنطینه به‌سر می‌برند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه واشنگتن پست، نزدیکی روابط ایران و ونزوئلا را که هدف شدیدترین تحریم‌های اقتصادی بوده‌اند، موجب نگرانی آمریکا به عنوان دشمن مشترک آنها دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم مسجدسلیمانی که اردیبهشت‌ماه امسال در جریان اختلاف با پرسنل اجراییات شهرداری این شهرستان اقدام به خودسوزی کرده بود روز یکشنبه فوت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این معلم با سابقه مسجدسلیمانی 18 اردیبهشت ماه با سوختگی حدود 65 درصد به بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی برای مداوای وی انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم مسجدسلیمانی که اردیبهشت‌ماه امسال در جریان اختلاف با پرسنل اجراییات شهرداری این شهرستان اقدام به خودسوزی کرده بود روز یکشنبه فوت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

معلمی شغل پر مسئولیتی است و معلم هرجا باشد، کار دشواری را انجام می‌دهد. اما معلمی برای برخی معلم‌ها سخت‌تر هم می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

ما در برخی مناطق روستایی به دلیل مشکلات اقتصادی و همچنین صعب العبور بودن راههای روستایی از ادامه تحصیل باز مانده اند

خبرگزاری مهر

مسجدسلیمان - اداره آموزش و پرورش مسجد سلیمان توضیحاتی را در پی خودسوزی یکی از معلمان این شهرستان منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک معلم در مسجد سلیمان پس از اینکه پرسنل اجرائیات شهرداری اقدام به تخریب قسمتی از دیوار حیاط منزلش کردندخود سوزی کرد.