یک‌شنبه 15 مهر 1403

خودسوزی

خودسوزی

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با انتقاد از تخریب منزل زن سرپرست خانوار، بر برخورد اداری و قضایی با عاملان این تصمیم نادرست و غیراصولی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در بیمارستان شهید محمدی از مصدوم حادثه تخریب یک منزل مسکونی توسط شهرداری بندرعباس عیادت کرد

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - بازرسی کل استان هرمزگان در واکنش به حادثه تخریب منزل یک زن سرپرست خانوار شبانه شهردار و عوامل موضوع برای پاسخگویی فراخواند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - به دنبال انتشار فیلمی از تخریب سرپناه یک زن سرپرست خانوار در شبکه های اجتماعی و بازتاب گسترده آن، شهرداری بندرعباس توضیحاتی در این باره منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خواستار همکاری مجلس شورای اسلامی برای اختصاص 35 درصد عوارض آلایندگی به صندوق محیط زیست شد و گفت: اختصاص 900 میلیارد ریال از صندوق محیط زیست برای ساماندهی مدفن زباله‌های اهواز، آبادان و خرمشهر با حذف سهم صندوق محیط زیست، متوقف شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر موسسه فرهنگی خاتم گفت: مستند دختر زاگرس با محوریت آسیب‌های اجتماعی زنان و خودسوزی و خودکشی این قشر و معرفی قهرمان و شخصیت اصلی این مجموعه با نماد خودباوری، در اواسط آذرماه باحضور شخصیت‌های فرهنگی و نخبگان اجتماعی به اکران می‌رسد.

خبرگزاری مهر

مریم بصیری از آماده‌سازی کتاب جدید خود با عنوان «من زن هستم» درباره زندگی 22 زن توسط انتشارات سروش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

دیگر شکی نیست که کرونا به نوع انسان حمله‌ای مهیب کرده و هر روز کرور، کرور از ما را آلوده خود می‌کند و تعدادی نه چندان اندک را به کام مرگ می‌فرستد اما جای تاسف است که هنوز هیچ شواهدی در دست نیست که این ویروس ذره‌بینی که ظاهرا ظهورش در این عصر به دلیل رفتارهای ما، ناگزیر بوده است، به اندیشه ما هم حمله کرده باشد و حتی این نگرانی وجود دارد که از ما گروهی بربر بسازد ولی این که امید به پایان...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - تنگناهای اقتصادی نیز نتوانست بخش فرهنگ و آموزش افراد بی‌سواد و کم‌سواد را از ریل توسعه دولت تدبیر دور کرده و به فراموشی بسپارد، به گونه‌ای که درصد باسوادی شهرستان محروم و مرزی رازوجرگلان خراسان شمالی در دولت دوازدهم، با رشدی چهار درصدی، به 89.35 درصد رسید.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مسوول آزمایشگاه هوا اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: هوای اهواز پس از 17 روز قرار گرفتن در شرایط ناسالم و آلودگی، روز یکشنبه به شرایط قابل قبول بازگشت.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان خواستار توقف برداشت سیاه از مزارع نیشکر دهخدا به دلیل همجواری با مناطق مسکونی شد و گفت: پرونده شرکت نیشکر دهخدا به دلیل تخلف و سوزاندن مزارع در زمان وارونگی هوا در روزهای اخیر، دوباره به مراجع قضایی ارجاع شده است.

خبرگزاری ایسنا

دوستانش را صدا زد. از همه آنان خداحافظی کرد. لحن صدایش مثل همیشه نبود. وداعی تلخ با دوستانش داشت. با این حال هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌کرد که صابر قصد انجام چه کاری دارد. هنوز هیچ‌کس نمی‌دانست که در محوطه شرکت قرار است سکانس‌های تلخی رقم بخورد. صابر بعد از خداحافظی، آتش را روشن کرد. آتشی به پا کرد که فقط خودش را سوزاند. حالا روی تخت بیمارستان با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند. جوانی که برای...

خبرگزاری ایسنا

فرماندار رودبار به تشریح حادثه خودسوزی جوان رودباری پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه جوان 32 ساله اهل روستای گنجه از توابع شهرستان رودبار روز پنجشنبه، هشتم آبانماه امسال با حضور در مقابل شرکت معدنی «شباب» اقدام به خودسوزی کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی رودبار با اشاره به خودسوزی کارگر معدنی در این شهرستان گفت: تحقیقات از علت دقیق خودسوزی یک کارگر در مقابل معدنی که از آن اخراج شده بود و اکنون در بیمارستان بستریست؛ ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

سرپرست پلیس پیشگیری فاتب در مراسم تجلیل ازپیشکسوتان و افسران پلیس پیشگیری از شهادت 3 تن از مأموران پلیس پیشگیری و آسیب دیدگی 38 تن از مأموران این پلیس در حین اجرای مأموریت‌های پلیسی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آسیب دیدگی 38 نفر از ماموران پلیس پیشگیری درحین اجرای ماموریت‌های پلیسی در سال جاری خبر داد.