دوشنبه 16 مهر 1403

خیران تجهیزات پزشکی به بیمارستان گناوه اهدا کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خیران تجهیزات پزشکی به بیمارستان گناوه اهدا کردند

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: تجهیزات و اقلام پزشکی اهدایی خیران سلامت شهرستان به ارزش بیش از 400 میلیون ریال در آیینی به بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تحویل شد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تجهیزات شامل 13 دستگاه پالس اکسی متر (اکسیژن سنج خون)، 9 عدد تب سنج لیزری، یک هزار ماسک و 50 دست لباس گان است که در محل دفتر امام جمعه در اختیار روسای بیمارستان امیرالمومنین (ع) و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

رئیس مجمع خیرین سلامت گناوه گفت: مردم و خیران این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا در حمایت نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این بیماری و تهیه اقلام بهداشتی به کادر درمانی پیشقدم شدند و کمک‌های شایانی تاکنون کرده‌اند.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند نذرها و خیرات خود را با عنوان نذر سلامت برای ساماندهی و تجهیز هر چه بیشتر بخش کرونا و کمک به حل مشکل ملزومات کادر بهداشتی و درمانی اختصاص دهند و با این حرکت صدقه جاریه برای خود فراهم کنند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: مردم نجیب و خیران این شهرستان از ابتدای شروع ویروس کرونا در کنار کادر درمان است و تاکنون کمک‌های خوبی به مراکز درمانی ازجمله بیمارستان کرده‌اند که مایه دلگرمی است.

محمدعلی دریانورد افزود: سازمان‌های مردم نهاد بازوی کمکی موثری برای ایجاد پویش‌های مردمی به منظور تمرکز کمک عموم به مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*