چهارشنبه 4 مهر 1403

خیز حسینی برای رسیدن به رکورد ناصر حجازی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
خیز حسینی برای رسیدن به رکورد ناصر حجازی

دروازه بان تیم فوتبال استقلال به دنبال ثبت چهارمین کلین شیت خود در شهرآورد تهران است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در حالی برای دربی 104 و مصاف با رقیب سنتی خود آماده می‌شود که قطعا سید حسین حسینی درون دروازه این تیم خواهد ایستاد تا برای نهمین دربی پیاپی سنگربان آبی‌ها باشد. حسینی در 8 دربی قبلی که برای استقلال به میدان رفته فقط 3 مرتبه توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و با دریافت گل در 5 بازی به نوعی یکی از رکوردداران آنتی کلین شیت شهرآورد تهران به حساب می‌آید.

اولین کلین شیت حسینی به مصاف سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل 00-99 برمی‌گردد. روزی که حساب کار در پایان وقتهای قانونی و اضافه با تساوی بدون گل همراه شد و در ضربات پنالتی با درخشش حسینی بود که استقلال برنده بازی شد. آخرین کلین شیت این دروازه‌بان در دربی نیز به بازی برگشت فصل قبل برمی‌گردد که با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حسین حسینی اگر بتواند امروز دروازه خود را بسته نگه دارد با 4 کلین شیت در کنار نیلسون کوره‌آ دروازه‌بان برزیلی سابق پرسپولیس قرار می‌گیرد و آنوقت فقط یک کلین شیت با آمار ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال فاصله خواهد داشت.

نکته جالب دیگر درباره دروازه بان استقلال این است که او از وقتی در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته هرگز بردن دربی در وقتهای قانونی را تجربه نکرده و در واقع تنها بردش به همان یک چهارم نهایی جام حذفی برمی‌گردد که در ضربات پنالتی حاصل شد و حسین حسینی هنوز در لیگ برتر طعم پیروزی در دربی را نچشیده است.

خیز حسینی برای رسیدن به رکورد ناصر حجازی 2