چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از اعطای وام ضروری به مبلغ 20 میلیون تومان به بازنشستگان صندوق خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با اشاره به نزدیک شدن ایام جابجایی مستاجران و داغ شدن بازار رهن و اجاره، بیان کرد: در گذشته، بیشتر قراردادها در دفاتر مشاور املاک ثبت می‌شدند؛ اما اکنون با راه‌اندازی سامانه رایگان "خودنویس املاک" تحت نظارت وزارت راه و شهرسازی، تقریباً 60 تا 70 درصد از فعالیت‌های مربوط به قراردادهای املاک از دست بنگاه‌های مشاور املاک خارج شده است.

وب‌گاه فرارو

تقریباً 7 ماه از تغییر مقررات انتشار آگهی املاک در سکو‌های اینترنتی و توافق اولیه وزارت راه‌وشهرسازی و پلتفرم‌ها می‌گذرد و حالا آن‌گونه که مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه‌وشهرسازی می‌گوید، سکو‌های میزبان آگهی‌های مسکن، فقط یک هفته برای اجرای مقررات جدید فرصت دارند و در غیراین صورت بخش املاک آن‌ها با مجوز کمیته ذیل شورای امنیت ملی مسدود خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بارشد 1069 واحدی به سطح دو میلیون و 304 هزار واحدی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: «محاسبات انجام‌شده نشان می‌دهد که چیزی حدود 49 درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.» رئیس بخش خطرپذیری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی گفت: «محاسبات انجام‌شده نشان می‌دهد که چیزی حدود 49 درصد جمعیت کل ایران بر روی پهنه‌های فرونشستی یا مجاورت آن سکونت دارند.» علی بیت‌الهی درباره مطالعات انجام‌شده برای شناسایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران گفت: در حراج خرده فروشی استان تهران از خرداد ماه سال گذشته 16 میلیارد تومان حراج انجام شد‌.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه در سال گذشته یک عدد بی‌سابقه از فراریان مالیاتی وصول شد، گفت: سال گذشته 110 هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی وصول شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه دولت نسبت به اصل مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد اراده جدی دارد، گفت: دولت سیزدهم دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام است و واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان یک از این پروژه‌ها حاصل همراهی جمعی بدنه دولت و خانواده ورزش کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اعلام نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قیمت انواع برنج اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام و پرسپولیس واگذار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام وزیر ورزش و جوانان، پنج درصد از سهام سرخابی ها به پیشکسوتان دو باشگاه خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر 25 میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی 5 ساله حذف می شود.