جمعه 7 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

متوسط قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون عبور کرد، اما در محدوده چیتگر با عددی کمتر از 70 میلیون روبرو می‌شویم

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور گفت: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان‌ها طی 2 روز آینده هشدار زرد صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می‌گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15روز را می‌دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند. یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می‌گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15روز را می‌دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهورتوجه به مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی را اولویت دولت سیزدهم دانست و گفت: هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد و دولت آمادگی دارد تا مسائل و مشکلات بر سر راه فعالیت این مناطق را برداشته و مرتفع کند.

وب‌گاه عصر ایران

در شرایطی که هنوز وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص نیست، یک مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان از مذاکرات با مسئولان تأمین اجتماعی در خصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق آنها خبر داده.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدتی است که سخن از ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و ازجمله سازمان تامین اجتماعی می‌شود و به‌عنوان یکی از چالش‌ها یا ابرچالش‌های کشور مطرح می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر گرم طلا امروز - ششم اردیبهشت - در بازار طلای تهران با 16 هزار تومان کاهش قیمت به نرخ سه میلیون و 530 هزار و 900 تومان رسید و سکه طرح جدید نیز کاهش 130 هزار تومانی را تجربه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع 1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت در همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج که در قم برگزار شد، از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در دنیای امروز جایگاه و امکاناتی وجود دارد که فقط با پول می توان خرید، مانند عضویت در باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان؛ امکانی که تنها در صورت داشتن ثروتی چند میلیارد...

وب‌گاه الف

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال اصلی در طی ماجراهای مربوط به دستگیری بنیانگذاران کیف پول سامورایی توسط وزارت دادگستری ایالات متحده و نیز به دنبال تنش‌های فعلی در خاورمیانه و نوسانات پس از هاوینگ، برای مدت کوتاهی کاهش قیمت را تجربه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.