شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاندوری در واکنش به سقوط بورس گفت: در بازار سرمایه که رشد خیلی خوب و سریعی در ماه های اخیر داشته و ممکن است در این مسیر توقف‌هایی داشته باشد اما دوباره به مسیر خود باز می گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چین ماه را روی زمین شبیه‌سازی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری فلسطین از حملات توپخانه‌ای جدید رژیم اسرائیل به مواضعی در جنوب نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات توانسته بود روند صعودی به خود بگیرد و تا رقم دو میلیون و 334 هزار واحد افزایش یابد، در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و به کانال دو میلیون و 200 هزار واحد عقب‌گرد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استوری مرجانه گلچین درباره گرانی‌های بی‌سابقه با مقایسه قیمت تاکسی پیکان در سال 57 با یک کیلو هویج در سال 1402 را ببینید.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه، با ریزشی 28 هزار واحدی به استقبال تعطیلات رفت و بسیاری از سهام شاخص ساز بازار امروز نیز در محدوده های منفی معامله شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مشاوران املاک، امسال تقاضا برای اجاره طبقات بالای بدون آسانسور، واحدهای خیلی قدیمی، سوئیت و همچنین واحدهای زیرهمکف بیشتر شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر شورای نگهبان گفت: برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن بست وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دپوی پسماند تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز منجر به نارضایتی شهروندان، تهدید علیه بهداشت عمومی، ایجاد مخاطرات زیست محیطی و... شده است؛ در این راستا دادستان البرز از تشکیل پرونده برای 2 نفر از مدیران البرز خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت و مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با لحاظ کردن داده‌های ماهانه «قیمت خرید مواد اولیه یا لوازم خریداری شده» و تورم ماهانه در فاصله مهر 1398 تا اسفند 1401 رابطه ریاضی بین این دو شاخص بررسی شده است. نتایج حاکی از آن است که این دو شاخص با هم در ارتباط هستند؛ این ارتباط، تورم بانک مرکزی در ابتدای سال را در مرز 67 درصد تخمین می‌زند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 28 هزار و 92 واحد کاهش معادل یک و 22 صدم درصد به 2 میلیون و 277 هزار و 746 واحد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره اخبار مربوط به حباب و دستوری بودن بورس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین