شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پایان دولت قبل که برای تامین هزینه های جاری استقراض از بانک مرکزی و انتشار اوراق در دستور کار قرار گرفته بود نباید توقعی در مورد رشد اعتبارات عمرانی هم وجود داشته باشد اما اینکه در این مدت کوتاه مقامات دولت قبل به قلب واقعیت روی آورده‌اند، بسیار قابل تامل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زارع‌پور درباره اینکه آیا امسال بسته‌های اینترنتی با افزایش قیمت همراه خواهند بود، تصریح کرد: آخرین تعرفه بسته‌های اینترنتی مربوط به سال 96 است و در دولت سیزدهم افزایش قیمت وجود نداشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - راگورام راجان، رئیس سابق بانک مرکزی هند، معتقد است اقتصاد آمریکا در حال تبدیل شدن به بمب ساعتی است.

وب‌گاه گسترش

نشست علنی مجلس شورای اسلامی روز گذشته با محوریت بررسی نرخ ارز برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تا پایان سال، 430 واحد مسکونی برای مددجویان و محرومان در مناطق محروم توسط بنیاد مستضعفان به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان غذا و دارو جزئیات توافق‌نامه با بانک مرکزی درمورد تامین نقدینگی مورد نیاز شرکت های فعال حوزه دارو را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، در دو رویداد جمع‌آوری کمک مالی برای انتخاب مجدد خود در سال 2024 که توسط اهداکنندگان ثروتمند میزبانی می‌شود، شرکت خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالناصر همتی نوشت: نرخ بهره سیاستی، کنترل نقدینگی، بسترسازی افزایش تولید، کنترل ناترازی بودجه، ثبات نرخ ارز و کنترل انتظارات، همگی راههای رسیدن به هدف تورمی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار تصاویر دوندگان بی‌حجاب در مسابقات ماراتن شیراز قربانی جدیدی گرفت. این بار دختران ووشوکار ایران به دلیل انتشار تصاویر دوندگان بی‌حجاب در شیراز که حواشی آن همچنان ادامه دارد، قربانی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیلگران معتقدند یکی از مقاصد اصلی خروج پول از بازار دلار به سمت بازار رقیب یعنی خودرو صورت گرفته و مردم برای ثبت نام ماشین، دلار و سکه میفروشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی ایران ایر گفت: با توجه به نزدیک شدن انجام عملیات حج، هنوز زیر ساخت های لازم برای پرواز در استان همدان فراهم نشده است.

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2میلیون و 627هزار و 100 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 32میلیون و 650هزار تومان است.

وب‌گاه 55 آنلاین

امکان خرید اعتباری ماه بعد با واریز «یارانه» خرداد فراهم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند نوسانی قرار گرفت، ابتدا به سمت بالا حرکت کرد، اما از میانه بازار برگشت و در پایان معاملات شاخص کل با کاهش 28 هزار و 92 واحد به رقم 2 میلیون و 277 هزار و 746 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با کاهش 17 هزار و 941 واحد به رقم 746 هزار و 756 واحد رسید. ارزش روز بازار که ناشی از ارزش روز 600 شرکت بورسی است به بیش...