شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زارع‌پور درباره اینکه آیا امسال بسته‌های اینترنتی با افزایش قیمت همراه خواهند بود، تصریح کرد: آخرین تعرفه بسته‌های اینترنتی مربوط به سال 96 است و در دولت سیزدهم افزایش قیمت وجود نداشته است؛ از طرفی سال گذشته بسته‌های زیر قیمت حذف شد اما اپراتورها بسته‌های جدیدی معرفی نکردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس امروز با 28 هزار و 92 واحد کاهش تا رقم دو میلیون و 277 هزار واحد کاهش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شماری از شهروندان در محدوده غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش استان زنجان از استخدام 830 معلم جدید خبر داد و اعلام کرد: برای ارائه خدمات به همه دانش‌آموزان و مدارس، بخشی از کبودها از طریق جذب نیروهای جدید و بخش دیگر با استفاده از ظرفیت بازنشستگان و اضافه‌کار شاغلان برطرف می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسن روحانی در حالی اخیرا از موفقیت دولتش در اجرای پروژه‌های عمرانی سخن گفته که آمارهای مستند از نادرست بودن این ادعا حکایت دارد.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های اداره آمار اتحادیه اروپا (یورواستات) که روز سه شنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که نرخ تورم در منطقه یورو در ماه آوریل شاهد افزایش بود و به 7 درصد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر ارتباطات درباره افزایش قیمت اینترنت گفت: این موضوع درحال بررسی است: «آخرین تعرفه بسته‌های اینترنتی مربوط به سال 1396 بوده و در دولت سیزدهم افزایش قیمت وجود نداشته است.»

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از اخذ مجوز ساخت 12 جایگاه سوخت تک سکو در تهران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - دادستان کل کشور گفت: منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط خاص منطقه و مرزی و دارا بودن پرونده‌های سنگین (حوزه گمرک) باید از لحاظ قضایی تقویت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز در نمایشگاه اینوتکس 2023 و در محل پارک فناوری پردیس حضوری فعال داشته و آماده ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف پرونده باز کیومرث پوراحمد پس از درگذشت این کارگردان برجسته ایرانی مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید مصطفی میرسلیم به اظهارات بهادری جهرمی، در خصوص مخالفت هیئت عالی نظارت با بند مربوط به واردات خودروهای سواری کارکرده و ارتباط این تصمیم با نابسامانی در بازار خودرو، پاسخ داد و گفت: مخالفت هیئت عالی نظارت براجرای سیاستها، به دلیل مغایر بودن پیشنهاد دولت با سیاستهای اقتصاد مقاومتی بود.