شنبه 15 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

اهواز - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی کشور گفت: در صنعت حلال بسیار عقب هستیم و خوزستان می‌تواند بخشی از این عقب ماندگی‌های صنعت حلال را جبران کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: صدور مجوز برای ترخیص کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک مصوبه قانونی است و همانگونه که وزیر اقتصاد اعلام کرده است، دستگاه‌های مرتبط باید به مُر قانون تمکین کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در معاملات آخرین روز کاری هفته به کانال 2.2 میلیونی سقوط کرد.

وب‌گاه فرارو

از آنجا که در تهیه ترشی از میوه‌ها و سبزیجات مختلف استفاده می‌شود، نمی‌توان آن را به طور کل بد و مضر دانست. می‌دانیم که میوه و سبزی علاوه بر خواص فوق العاده‌ای که دارند، حاوی فیبر هستند. فیبر‌ها منابع غذایی بسیار ارزشمندی به شمار می‌روند که عمل سوخت و ساز را در بدن بهبود می‌بخشند و از قبل آن منافع زیادی متوجه سلامتی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از مشارکت در ساخت 60 هزار مسکن مددجویی و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و فرزندان سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این‌گونه به‌نظر می‌رسد که مردمی‌سازی آموزش و پرورش، اسم رمز آموزش و پرورش برای پولی شدن مدارس و افزایش مدارس پولی در کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم... این اظهارات مدیر آکادمی سپاهان درباره آرات حسینی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شاخص کل بورس امروز با 28 هزار و 92 واحد کاهش تا رقم دو میلیون و 277 هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز 17 هزار و 491 واحد نزول کرد و در رقم 764 هزار و 755 واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به تصویب تسهیلات 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در شورای پول و اعتبار برای توسعه و تسریع در روند اجرا، این وام به سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید اختصاص یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مأموران اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی متهم به 78 مورد سرقت و زورگیری در خیابان های مشهد را در اقدامی ضربتی و غافل‌گیرانه در مخفی‌گاهش دستگیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران درباره افزایش قیمت تخم مرغ توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی وضعیت صادرات و واردات ایران به کشور سوریه طی شش سال اخیر نشان می‌دهد همواره ارزش دلاری صادرات ایران بالاتر از وارداتی بوده که از این کشور صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از تحلیلگران ارزی مدعی بودند دلار هرات به واسطه بی پولی آخر ماه با فشار فروش روبه رو است. به عقیده این دسته به هر دلیل حمایت 52 هزار و 600 را از، دست بدهد راهی تست 52 هزار و 200 و 51 هزار و 700 خواهد شد.