چهارشنبه 2 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2میلیون و 508 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 30 میلیون و 400 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز ثابت ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فهرست قیمت آپارتمان‌های مسکونی در محله جیحون تهران را در گزارش زیر می‌توانید مشاهده کنید.

خبرگزاری تسنیم

به نظر میرسد شلوغی بی سابقه سه شنبه 26 اردیبهشت در نمایشگاه کتاب ما را بدعادت کرده تا روز خلوت مصلی تهران را مانند روز شنبه اول هفته کسل کننده توصیف کنیم!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا پایین آمد و هر گرم به 2,509,700 (دو میلیون و پانصد و نه هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.11 درصدی داشته است. قیمت سکه هم بالا رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: قیمت بلیت هواپیما از امروز 29 درصد افزایش یافت و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند بلیت‌های خود را با نرخ جدید عرضه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی در بازار غیر رسمی رشد کرد.

خبرگزاری مهر

به عقیده کارشناسان اقتصادی ورود بانک VTB به ایران می تواند منجر به سهل الوصول تر مبادلات مالی شود و بر اقتصاد ایران تاثیرات مثبتی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: آقابزرگی تحلیلگر بازار سرمایه براین باور است: فرایند و جریان تامین ارز را به شکلی اداره کنیم که هم فروشنده و هم متقاضی خرید در سطح و فضای اقتصاد آزاد بتوانند با هم توافق کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه صعودی بود و به 30,401,000 (سی میلیون و چهارصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.34 درصدی داشته است. قیمت دلار هم بدون تغییر بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در معاملات قیمت دلار ثبات را تجربه کرد و به 42,352 (چهل و دو هزار و سیصد و پنجاه و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری را تجربه نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار در معاملات نقدی روز چهارشنبه هم در تهران نزولی شد و هم در هرات. نرخ دلار در هر دو بازار در شرایط کنونی بر روی یک مرز حساس حمایتی قرار گرفته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار روند نزولی داشت و هر گرم به 2,509,700 (دو میلیون و پانصد و نه هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.11 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار بالا رفت و به 30,401,000 (سی میلیون و چهارصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.34 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکه امامی امروز صعود را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا کاهش یافت.