شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار اوراق صکوک نوآوری در بازار سرمایه توسط صندوق نوآوری با همکاری بانک تجارت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عدم تفاهم جنسی علت طلاق بسیاری از زوج های ایرانی بوده است. با توجه به افزایش اطلاعات در عصر جدید، سلایق جنسی نیز به سرعت تغییر کرده و می توان گفت که ما با نوعی تنوع جنسی فزاینده رویه رو هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، در اطلاعیه این بانک آمده است: با استناد به قوانین جاری کشور از جمله قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، قانون برنامه پنجساله ششم توسعه و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هرگونه فعالیت در بازار ارز مستلزم اخذ مجوز از بانک مرکزی بوده و اشتغال به عملیات صرافی بدون اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی و خرید و فروش ارز خارج از واحد‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز بورس تهران به رشد ادامه داد و شاخص کل 15 هزار واحد بالا آمد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت بدهی این فدراسیون به شرکت شستا توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آتش‌سوزی در مغازه چینی و کریستال اصفهان و نجات دختر 17ساله از شعله‌های آتش اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله‌گران در انتظار نوسانات بیشتر لیر ترکیه هستند زیرا با موکول شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم، لیر به شدت کنترل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگران معترض نفت و گاز به خصوص پیمانکاری‌ها و پروژه‌ای‌ها، مطالبات قانونی روشنی دارند؛ این مطالبات همه براساس قانون و در چارچوب قانون است و نباید با کارگران برخورد شود. ضمن اینکه نباید در مقابل حذف پیمانکاران سنگ‌اندازی کنند و مانع تصویب نهایی طرح ساماندهی شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی اعلام کرد: بر اساس آمار، تا 25 اسفند سال گذشته بیشترین بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی متعلق به 4 بانک و موسسه اعتباری غیر دولتی بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی درباره خرید ارز، مبادلات و معاملات ارزی اطلاعیه صادر کرد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی نسبت به گران فروشی بلیت هواپیما به شرکت های هواپیمایی و سایت های فروش هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بورس تهران برای دومین روز متوالی صعودی بود و تمامی شاخص‌های بازار سهام رشد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود مداخله بانک های دولتی برای تثبیت نرخ ارز، در بازارهای آسیایی لیر کاهش پیدا کرده و در محدوده 19.65 قرار گرفت. این ارز در روز جمعه در محدوده 19.58 به ازای هر دلار بسته شد و تمام کاهش آن در سال جاری به 4.5 درصد رسید.