پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری و میادین میوه و تره بار 15 درصد کمتر از نرخ مصوب اعلامی است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با ابراز نارضایتی از پیشرفت کار احداث طرح ملی مسکن در برخی شهرستان‌های استان گفت: همه مدیران اجرایی مرتبط به این طرح باید با تلاش مضاعف روند اجرای آن را سرعت ببخشند.

وب‌گاه گسترش

امروز سکه امامی، نیم‌سکه و هر مثقال طلا یک کانال سقوط کردند و سایر قطعات سکه نیز کاهش قیمت داشتند. این کاهش قیمت متعاقب افت دمای دلار و انس جهانی طلا رخ داده و معامله‌گران را نسبت به هر مبادله‌ای در این بازار دلسرد کرده است.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2.5 میلیارد دلار بابت واردات گندم، ذرت، جو، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی و روغن، برنج و کود تامین ارز با نرخ مصوب انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان زمان مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالناصر همتی با انتشار توئیتی نسبت چاپ پول در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه به مقایسه معاملات بورس در بازار امسال با 2 سال گذشته پرداخت و گفت: در سال 99 برخی سرمایه‌گذاران بدون دانش کافی اقدام به سرمایه‌گذاری مستقیم در بازار کردند، اما اکنون رفتارهای سرمایه‌گذاران سنجیده‌تر شده و اقدام آنها توأم با احتیاطی است که مبنای آن تجربه تلخ سال 99 است.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان زمان مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجم و کیفیت و نتایج دورزدن تحریم ها در ترکیه تاثیر مستقیم بر اقتصاد ایران دارد. این موضوع می تواند از اقتصاد عبور کند و به تاثیرگذاری سیاسی هم برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عرضه اولیه سهام شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان از روز شنبه 30 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگران اقتصادی باور دارند در صورتی که فروشنده ها بیشتر باشد به ترتیب حمایت های 50 هزار و 700 تومان و 50 هزار و 200 تومان پیش روی دلار است که حمایت 50 هزار و 200 تومان و حمایت روانی 50 هزار تومان سد محکمی در برابر کاهش دلار است که شکست و تثبیت پایین این محدوده می تواند شتاب کاهشی قیمت را افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالناصر همتی طی توئیتی نسبت چاپ پول در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی منطقه آزاد کیش گفت: مسابقات کشوری شنای آب‌های آزاد صبح امروز از اسکله آوای خلیج فارس تا ساحل مارینا برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برای ایرانی ها هم جذاب است هم مهم. مهم است چون تصمیم گیری های رئیس جمهوری و دولت آینده ترکیه می تواند بر اقتصاد و حتی سیاست در ایران تاثیر داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمان واریز وجه متقاضیانی که در مرحله اول طرح فروش یکپارچه خودرو، نوع خودرو مورد درخواستی به محصولات گروه سایپا تغییر داده‌اند، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تقریبا 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنایع پتروشیمی و فولاد با اشتغال هفت هزار نفری از سوی این صندوق صورت می‌گیرد.