سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

نماینده دولت هلند طی اظهاراتی اعلام کرد که اتحادیه اروپا به دلیل مسائل حقوقی و نگرانی‌های آلمان، آمادگی انتقال دارایی‌های بلوکه شده روسیه به اوکراین را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در معاملات بازار کاهش محسوسی را تجربه کرد و به 27,101,000 (بیست و هفت میلیون و یکصد و یک هزار) تومان رسید که افت 0.93 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در معاملات بازار ارز عقب نشست و با تجربه کاهش 200 تومانی که داشت، 48,400 (چهل و هشت هزار و چهارصد) تومان نرخ گذاری و معامله شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

، بازار ارز تهران این روز ها با کاهش حجم‌تقاضا روبرو شده و قیمت دلار در محدوده 48 هزار و 600 تا 48 هزار و 900 تومان در نوسان بوده است‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز پایین آمد و هر گرم با کاهش 1.9 درصدی که داشت، 2,285,300 (دو میلیون و دویست و هشتاد و پنج هزار و سیصد) تومان نرخ گذاری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت دلار امروز پایین آمد و به 48,400 (چهل و هشت هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.42 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم کاهشی بود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با بیان اینکه مصوباتی به ویژه برای مقابله با بی انضباطی بانک‌ها داشتیم، گفت: سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک‌ها راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از زمان آغاز پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی، 200 هزار متقاضی وام نوسازی مسکن دریافت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: زهره الهیان نماینده مجلس با بیان اینکه در فروردین 1402 بیشترین تورم بعد از انقلاب ثبت شده است گفت: غفلت متولیان فرهنگی از مسئله عفاف و حجاب باعث شد تا این مسئله تبدیل به یک بحران شود.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان واریز وجه محصولات ایران خودرو ویژه مردادماه اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار تهران ریزشی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: از ابتدای امسال ارائه پایان کار ساختمان منوط به دریافت حداقل قوانین مربوط به برچسب انرژی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته قادری، برنامه‌ریزی شده است که سازمان امور اداری و استخدامی تا پایان امسال، آزمونی برای مددجویان دارای معلولیت که می خواهند جذب دستگاه و نهادهای دولتی شوند، برگزار کند.

وب‌گاه عصر ایران

بانک مسکن اعلام کرد: تسهیلات خرید مسکن در تهران، برای املاکی که حداکثر تا 25 سال عمر کرده‌اند به مبلغ 400 میلیون تومان و برای املاکی که 25 تا 30 سال عمر دارند، به 320 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، بانک مسکن اعلام کرد: تسهیلات خرید مسکن در تهران، برای املاکی که حداکثر تا 25 سال عمر کرده‌اند به مبلغ 400 میلیون تومان و برای املاکی که 25 تا 30 سال عمر دارند، به 320 میلیون تومان افزایش پیدا کرد. همچنین تسهیلات خرید مسکن انفرادی در مراکز استان و شهرستان‌هایی که بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارند به مبلغ 320 میلیون...