سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سود خالص شش ماهه شیران با ثبت یک رکورد فوق العاده در طول سه دهه فعالیت خود به حدود 20،083 میلیارد ریال رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در مرکز مبادله روند صعودی داشت و به 41,270 (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.02 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به دنبال کاهش رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهرماه 1400 به 29 درصد در خرداد ماه امسال، پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد 45.3 درصدی و در سه ماهه اول 1402 نیز رشد 25.8 درصدی داشته است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس پیشین هیات مدیره خانه سینما با بیان اینکه ذات سینما سیاسی است، گفت: همه دنیا با سینما مساله دارند، برای این که سینما تنها هنری است که مولود مدرنیته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار رشد حرکت کرد و نرخ 41,270 (چهل و یک هزار و دویست و هفتاد تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

ورامین - ایرنا - مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از آغاز مراحل واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرهای پیشوا، قرچک و ورامین خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ر اساس فرمول محاسبه نرخ سکه طلا در بازار تهران مشاهده می‌شود که دو عامل طلای جهانی و دلار آزاد از مهم‌ترین عوامل تشکیل‌دهنده قیمت سکه است و افت قیمت‌های مذکور در شرایطی رخ داده که شاخص بازدهی دلار از ابتدای سال تاکنون 2 درصد بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه را نسبت به افتخارات گذشته خود بی اطلاع کند، گفت: گمراه کردن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مسکن از افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عده‌ای از معامله‌گران باور دارند با شروع مرداد قیمت دلار امروز مسیر رشد را دنبال خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تاکید بر اینکه پایه اساسی جنگ شناختی این است که جامعه را نسبت به افتخارات گذشته خود بی اطلاع کند، گفت: گمراه کردن جامعه یکی از اهداف جنگ شناختی است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی گفت: از آرزوهای من این است که سازمان بهزیستی پارک کار و فناوری داشته باشد تا برای جامعه هدف بهزیستی سبک زندگی و گذران اوقات فراغت را متناسب با شرایط این افراد تعریف کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار خادمی گفت: آمریکا در حوزه براندازی به این نتیجه رسیده است که به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و به دنبال یارگیری است.

وب‌گاه فرارو

صاحبنظران اقتصادی پیش‌بینی کردند که رشد تشکیل سرمایه در سال 1402 در سطح یک درصد و در حدود سال گذشته خواهد بود. با توجه به عدم سرمایه‌گذاری کافی در یک دهه گذشته، بخشی از زیرساخت‌های کشور با استهلاک بسیار زیادی روبه‌رو بوده و به مرحله فرسودگی رسیده‌اند. فراهم شدن زمینه‌های ثبات اقتصادی و وجود تصویر روشن از آینده اقتصادی، تسهیل فضای کسب‌وکار، ثبات قوانین و مقررات، حکمرانی مطلوب اقتصادی،...