شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن ابراز رضایت از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها در یک سال اخیر، ابراز امیدواری کرد، این صندوق بتواند با حفظ منافع و مصلحت بازنشستگان، نقش ویژه‌ای در امر سرمایه‌گذاری در کشور ایفا کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به رشد 120 درصدی اعتبارات اجرای برنامه پزشکی خانواده گفت: به ازای هر 4 هزار نفر، یک پزشک در مراکز بهداشتی و درمانی مستقر خواهد شد و این بدین معناست که دسترسی مردم به پزشک بهبود خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد با اشاره به توافقات انجام شده در کمیسیون مشترک ایران و چین در پکن برای عملیاتی شدن پروژه‌های سفر رئیس جمهور، گفت: از بین فهرست طولانی پروژه‌های سرمایه‌گذاری تعدادی به عنوان اولویت‌های سرمایه‌گذاری به طرف چینی معرفی و موافقت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود نیلی می گوید: «تقریبا ناممکن است که یک اقتصاد بتواند سال‌های زیادی تورم 50درصدی را به صورت پایدار تحمل کند. این تورم مزمن نیست بلکه تورم در حال گذار است؛ یعنی یا به سمت محدوده‌های بالاتر می‌رود یا باید به محدوده پایین‌تر برگردد. خوشبختانه هنوز سیاستگذار حق انتخاب دارد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالیکه هواپیما در حال کم کردن ارتفاع برای فرود در فرودگاه بین‌المللی انتبه شهری در نزدیکی پایتخت اوگاندا بود، مناظر اطراف فرودگاه، من را به یاد فرودگاه رامسر انداخت. همینقدر سرسبز و پرآب و چشم نواز!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد پنج ماه پس از سفر رئیس جمهور کشورمان به چین، به این کشور سفر کرده و کمیسیون اقتصادی دو کشور پس از 4.5 سال تشکیل شده؛ بنابراعلام خاندوزی، توافقات سفر رئیس‌جمهور به پروژه‌های کاملا مشخص تبدیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای فارس، فولاد و شستا نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه گسترش

با پیروزی ریپل (XRP) در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده در روز پنج‌شنبه، قیمت اتریوم (ETH) برای اولین بار از آوریل 2023 به بالای 2,000 دلار رسید. با توجه به اینکه اتریوم به تدریج به میانگین قیمت خرید استیک‌کنندگان ETH 2.0 نزدیک می‌شود، واکنش آنها چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه فرارو

اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.

وب‌گاه فرارو

مصرف زیاد مواد قندی موجب افزایش وزن می‌شود که با بالا رفتن سطح قند خون یا پیش‌دیابت همراه است. به طور معمول، گنجاندن میوه در رژیم غذایی نمی‌تواند خطر ابتلا به دیابت را افزایش دهد. با این حال مصرف بیش از حد توصیه شده از میوه‌ها به این مفهوم است که بدن میزان بیشتری از مواد قندی را دریافت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که 2 سال دیگر طبق چشم‌انداز 20 ساله، باید قدرت اول اقتصادی منطقه می‌بودیم، امروز دولت، مجلس و... بسیج شده و موفق به تصویب وارداتِ خودرو دست دوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکمی علی عسگری را به سمت سرپرست سازمان هدفمندسازی یارانه ها منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: برای بهره مندی دانشجویان از وام‌های دانشجویی پیاده‌روی اربعین با یکی از بانک‌ها هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی عسگری به سمت سرپرست سازمان هدفمندسازی یارانه ها منصوب شد.