شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

طبق آمارهای منتشرشده از شاخص قیمت دلاری کالاهای صادراتی و وارداتی کشور در سال 1401، وضعیت این شاخص در سال 1401 نسبت به سال 1400 بهبود یافته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

تالار محصول‌های صنعتی و معدنی میزبان عرضه 31 هزار تن آهن اسفنجی بریکت، 5 هزار و 100 تن شمش آلومینیوم، 5 هزار تن هیدروکسید آلومینیوم، 5 هزار تن مس کم عیار و یک هزار و 500 تن ورق سرد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان بازار می گفتند یکی از دلایل عقب نشینی قیمت دلار در بازار امروز ناشی از نوسان کاهشی نرخ حواله درهم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، صندوق‌های املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کنند تا افراد دارای سرمایه خرد و علاقمند به حوزه مسکن نیز بتوانند در این فاز سرمایه‌گذاری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگانی مانند رکود و رخوت و آشفتگی، مرتبط ترین کلماتی هستند که رنگ و رخسار این روزهای تالار شیشه‌ای را مخابره می‌کنند. حجم و ارزش معاملات، هرچه که جلوتر می‌رویم ارقام نازل تری نسبت به روزهای ابتدای سال ثبت می‌کنند. کفه ترازوی تغییر مالکیت نیز در چند وقت اخیر همواره به سمت پورتفوی حقوقی ها سنگینی کرده است و در سمت مقابل، سرمایه گذاران حقیقی در صندوق‌های با درآمد ثابت، خالص خرید مثبت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همایش دو روزه «فرصت‌های ایران عصر دیجیتال» روز گذشته در محل سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد آغاز به کار کرد. این رویداد که به همت مجموعه رهنمان به مدیریت فرهاد نیلی برگزار می‌شود، قرار است میزبان کارشناسان، مدیرانی از بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، کسب‌و کارهای استارت‌آپی، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان به حوزه اقتصاد دیجیتال باشد. نیلی در یکی از سخنرانی‌های ابتدایی این رویداد با تاکید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی در راستای ایجاد شفافیت، هفته گذشته فهرست تسهیلات کلان جاری و غیر‌جاری شبکه بانکی کشور را منتشر کرد. بر اساس بند «د» تبصره 16 قانون بودجه 1401 کل کشور، به تسهیلاتی که ارزش آنها بیش از صد میلیارد تومان باشد تسهیلات کلان گفته می‌شود و بانک مرکزی موظف است که برای ایجاد شفافیت، هر سه ماه یکبار این گزارش را منتشر کند. هر چند که در سال گذشته دو سری بیشتر از این گزارش منتشر نشد....

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهوری در خصوص دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌ها خبر داد که در آن پیشنهاد شده بانک اصناف تشکیل شود.

خبرگزاری مهر

احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه تعادل نوشت: با گذشت 15 ماه از آزادسازی واردات خودروی نو هنوز واردات این خودروها به شکل کامل صورت نگرفته است؛ چراکه هنوز یک خودروی وارداتی پلاک ملی در خیابان‌ها رویت نشده است. از اصلی‌ترین علل این تاخیر می‌توان به «کمبود ارز، مشکلات سوئیفت مالی و عدم مشارکت شرکت‌های معتبر در این زمینه با ایران» اشاره کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حوزه درمان وظیفه داریم تا جایی که می‌توانیم درمان را برای همه بیمه‌شدگان و بازنشستگان رایگان کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آن طور که برخی رسانه ها اعلام کرده اند اسکناس آمریکایی امروز تا سطح حمایتی 48هزارو 500 تومان پایین آمده بود که نسبت به دیروز بین 500 تا 600 تومان کاهش را نشان می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن در سال های اخیر که البته هم راستا با تبدیل شدن آن به یک کالای سرمایه ای صورت گرفته، وضعیت بازار مسکن را با پیچیدگی های خاصی از جمله در حوزه مشاوران املاک مواجه کرده است. هم اکنون شاهد رشد بالای تعداد مشاوران املاک هستیم به طوری که گفته می شود به ازای هر 440 ایرانی یک بنگاه مشاور املاک وجود دارد.