یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، دولت را ملزم کرد تا سامانه ای برای شفاف سازی اموال، مستغلات و سهام داری بانک‌ها تشکیل دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای خرید برنج از 3 استان شمالی کشور خط اعتباری آن توسط بانک مرکزی تامین شده و خرید برنج از سه استان شمالی کشور آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دریافت قابل توجهی از نیترات معدنی که به طور طبیعی در بسیاری از سبزیجات وجود دارد می‌تواند انباشت چربی در کبد را کاهش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برج پارسه در میدان نبوت کرج دچار حریق شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت دلار در بازار غیررسمی امروز وارد کانال 48 هزار تومان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «ساخت ایران» بستر مناسبی برای نمایش توانمندی‌های هنرجویان هنرستانهاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توی آرایشگاه زنانه حسابی ولوله به پاست از همیشه شلوغ‌تر و پرسر و صداتر. زن‌ها با هیجان می‌گویند امروز خانم فلانی آمده، همانی که فال تاروت می‌گیرد کارش حرف ندارد، اصلاً یک کلمه از حرف‌هایش هم اشتباه نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور در ملاشیه اهواز از وضعیت آب منطقه بازدید کرد و خواستار تسریع در عملیات پایداری آب شرب ملاشیه شد.

وب‌گاه گسترش

حکم دادگاه منطقه‌ای ناحیه جنوبی نیویورک مبنی بر اینکه ریپل یک اوراق بهادار نیست، باعث شده است که صرافی‌های BinanceUS و Crypto.com به کوین بیس، جمینی و کراکن بپیوندند. این پیروزی در برابر کمیسیون و بورس اوراق بهادار، قیمت ریپل را طی چند ساعت 60 درصد افزایش داد. دادگاه اعلام کرد که فروش برنامه‌ای ریپل و سایر توزیع‌ها نشان‌دهنده فروش قراردادهای سرمایه‌گذاری نیست. با این حال، فروش نهادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به گرمای هوا پیش بینی می شود که از ابتدای مرداد قیمت میوه کاهش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون دولت را ملزم کرد تا سامانه ای برای شفاف سازی اموال، مستغلات و سهام داری بانکها تشکیل دهد و اگر اموال، ملک و مستغلاتی و یا سهامی کشف شود که در سامانه مذکور ثبت نشده باشد، بانک مرکزی اختیار تملک این دارایی‌ها را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال در تمرین امروز (شنبه) این تیم حضور پیدا کرد.

خبرگزاری مهر

دامغان - معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 120 هزار فقره تسهیلات ضروری بازنشستگان به میزان 3 هزار میلیارد تومان به بازنشستگان پرداخت شده است.