یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد که تخصیص ارز اربعین در دستورکار بانک مرکزی قرار دارد و جزئیات آن به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیت کوین که دیروز در کانال 31000 دلار معامله می شد، دوباره به کانال 30000 دلار بازگشته و امروز افت قیمت حدود 3 درصدی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه صدور مجوزهای پرواز فقط توسط سازمان هواپیمایی انجام می‌شود، گفت: هیچ درخواستی مبنی بر اجاره هواپیمای روسی به سازمان هواپیمایی نیامده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه صدور مجوزهای پرواز فقط توسط سازمان هواپیمایی انجام می‌شود، گفت: هیچ درخواستی مبنی بر اجاره هواپیمای روسی به سازمان هواپیمایی نیامده است و هیچ مجوزی هم برای پرواز هواپیمای اجاره‌ای روسیه صادر نکرده‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از اهالی ملاشیه اهواز درباره آخرین وضعیت آب منطقه گفت: در حال حاضر وضعیت آب در منطقه به نسبت روزهای گذشته بهتر شده و شب ها آب داریم ولی متاسفانه روزها آب نداریم‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگاران نزدیک به باشگاه اینتر گزارش دادند افعی‌ها به طور کامل بیخیال جذب لوکاکو شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیر ابزارها و نهادهای مالی فرابورس ایران اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن را به عنوان مسیری کوتاه در جهت تأمین مالی خرید مسکن معرفی کرد و گفت: اکنون بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات در تهران به صورت انفرادی به 400 میلیون تومان و برای زوجین به 800 میلیون تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) 1402 روز دوشنبه 26 تیرماه پایان می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار اجاره خانه در محله یافت آباد راکد است و بیشتر متقاضیان به دنبال تمدید قرارداد هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یارانه تیر ماه 1402 در حالی روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که یارانه برخی از یارانه بگیران واریز نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده چابهار در مجلس با بیان این‌که معتقدم هیچ کشوری در طول تاریخ این‌گونه مانند روسیه به نوعی سرناسازگاری با منافع ایران نداشته است، اظهار داشت: هیچ کشوری به اندازه روسیه حقوق ما را تضییع نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشست «پول دیجیتال، سکه‌های شرکتی و چشم‌انداز رمزارزها» در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه بغداد گفت: عراق از کشورهای بسیاری درخواست خرید گاز کرده است اما تنها ایران این امر را پذیرفته اما با این وجود آمریکا به بهانه تحریم مانع پرداخت هزینه گاز به جمهوری اسلامی ایران شد و هم اکنون ما به ایران شش میلیارد دلار بدهکار هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میانگین دما در 30 سال گذشته افزایش پیدا کرده است.