سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از مقدار مالیات باغ ویلاها در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را ضروری دانست و گفت: دستور داده‌ام هر بانکی مصوبه شورای پول و اعتبار درقبال نرخ سود مصوب سپرده‌ها و تسهیلات بانکی را رعایت نکند حتما به هیئت انتظامی معرفی و با سخت‌ترین شرایط با آنها برخورد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ششمین مرحله نظر دستگاه، ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به کالا‌های اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی معرفی می شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرزین با بیان اینکه بازار ارز به سمت ثبات در حال حرکت است، عنوان کرد: با این حال همچنان باید احتیاط و مراقبت‌های لازم را برای پایداری بازار مدنظر داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: علی رغم آنکه مرکز آمار و بانک مرکزی نرخ تورم را 44 تا 47 درصد اعلام می کند، اما بازار لبنیات کمترین نوسان در یک سال اخیر داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ششمین مرحله نظر دستگاه، ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا، سکه و دلار نوسان افزایشی را تجربه کردند.

وب‌گاه عصر ایران

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران روش محاسبه کمسیون مشاور املاک در قرارداد های اجاره و فروش را توضیح داد

خبرگزاری مهر

سفر رییس جمهوری ایران به آفریقا فرصت های همکاری بخش کشاورزی را افزایش داده و امید است بخشی از چالش های اقتصادی تولیدکنندگان با بازارهای جدید حل و فصل شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌کل بانک مرکزی، پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده مصوب شورای پول و اعتبار را مهم دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنند حتی یک بانک، بقیه را وارد رقابت غلط می کند، به همین دلیل هر بانکی این مصوبه را رعایت نکند، به هیات انتظامی معرفی و با سخت ترین شرایط با آنها برخورد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز تا حدودی رشد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد کرد.