سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قایباف گفت: بعد از تصویب نهایی لایحه حجاب در کمیسیون مربوطه، این لایحه را با اولویت در دستور کار صحن علنی قرار خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عبدالملکی گفت: ظرفیت صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اکنون 17 تا 18 میلیارد دلار برآورد می شود و برنامه ریزی شده در برنامه هفتم ارزآوری از طریق این مناطق دو برابر شود.

وب‌گاه الف

در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی در توئیتی در واکنش به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس نوشت: اینکه جزایر سه گانه خلیج فارس جزو لاینفک ایران عزیز است شکی نیست. انتظار ملت ایران، پاسخ محکم و صریح (نه با ایما و اشاره) به دولت‌های حوزه خلیج فارس و روسیه در مورد مالکیت لاینفک جزایر سه گانه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد اوجی، وزیر نفت گفت: در هیچ یک از جایگاه ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آن‌ها کمتر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی الزامات، چالش‌ها و راهکار‌های توسعه گردشگری سلامت با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نمایندگان وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی به میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد. بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تشریح فعالیت‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در بررسی لایحه برنامه...

وب‌گاه منیبان

براساس گفته‌ی رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسن‌پور بیگلری گفت: کارشناسان باید تاثیر قوانین و مقررات و تصمیماتی که دولت در ارتباط با بازار سرمایه می‌گیرند، را قبل از اجرا بر روی بورس بسنجند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار رامیان به دلیل نداشتن توانمندی در حل مشکلات این شهرستان ازسوی استاندار گلستان برکنار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام دبیرکانون مرغداران گوشتی، هم اکنون که حداکثر قیمت هرکیلو مرغ زنده 60 هزارتومان است، عرضه مرغ گرم با نرخ 150 هزارتومان در خرده فروشی ها گرانفروشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم اکنون که حداکثر قیمت هرکیلو مرغ زنده 60 هزارتومان است، عرضه مرغ گرم با نرخ 150 هزارتومان در خرده فروشی ها گرانفروشی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی در توئیتی در واکنش به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس نوشت: اینکه جزایر سه گانه خلیج فارس جزو لاینفک ایران عزیز است شکی نیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی، میانگین مالیات پرداختی اصناف در بخش‌های مختلف را منتشر کرده است. در این اینفوگرافیک مالیات دریافتی از برخی از اصناف در سال 1401 قابل مشاهده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس گزارش صندوق بین المللی تورم ایران که برای سال 2023 عدد 49 درصد اعلام شده بود، انتظار می‌رود در سال‌های پیش رو یعنی 2023 و 2024 به 42 و سپس 30 درصد برسد.