سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت سکه امروز بالا رفت و به 28,201,000 (بیست و هشت میلیون و دویست و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.88 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت دلار سیر صعودی را در پیش گرفت و به 49,200 (چهل و نه هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.2 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار در بازار افزایشی بود و هر گرم با رشد 0.91 درصدی که داشت، 2,351,600 (دو میلیون و سیصد و پنجاه و یک هزار و ششصد) تومان نرخ گذاری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا و سکه در بازار بالا رفت، قیمت دلار هم صعودی بود و به 49,200 (چهل و نه هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.2 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار طلا، سکه و ارز امروز وارد فاز صعودی شد.

خبرگزاری تسنیم

شهرداریها مکلف شدند ظرف 15 روز از تاریخ استعلام وضعیت مجاز یا غیر مجاز بودن باغ ویلاها را به سازمان امور مالیاتی اعلام کرده و بر این اساس باغ ویلاهای غیر مجاز مشمول 2 برابر مالیات باغ ویلاهای مجاز می باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مطهری‌نیا گفت: چهارشنبه 21 تیر، انجام معاملات قرارداد آتی صندوق‌های قابل معامله (ETF) روی نماد صندوق اهرم امکان‌پذیر شد که پوشش ریسک نوسانات قیمت، هدف و مزیت اصلی قراردادهای آتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل بانک مرکزی، پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده مصوب شورای پول و اعتبار را مهم دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنند حتی یک بانک، بقیه را وارد رقابت غلط می کند، به همین دلیل هر بانکی این مصوبه را رعایت نکند، به هیات انتظامی معرفی و با سخت ترین شرایط با آنها برخورد می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سروری از تشکیل کارگروه مشترک میان شورای عالی استان‌ها و قوه قضائیه خبر داد و گفت: امیدواریم تعاملات ما با قوه قضائیه باعث گره‌گشایی از مشکلات جامعه شورایی و مردم شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و نحوه محاسبه سود بانکی و نرخ سود سپرده‌های کوتاه مدت و سپرده‌های بلندمدت اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از معامله گران درباره کاهش حجم خرید و فروش ها در بازار دلار می گویند که دلار در حال استراحت است.

خبرگزاری مهر

ششمین مرحله نظر دستگاه، ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی معرفی می شوند.