سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از معامله گران درباره کاهش حجم خرید و فروش ها در بازار دلار می گویند که دلار در حال استراحت است.

خبرگزاری مهر

ششمین مرحله نظر دستگاه، ارسالی وزارت جهاد کشاورزی به بانک مرکزی برای تخصیص ارز به کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی معرفی می شوند.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی یک «پایگاه داده ملی» در کشور برای پیش‌بینی‌های تاثیر محور را ضروری و حیاتی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار مهم و ضروری است. به معاونت نظارت بانک مرکزی دستور داده‌ام با سخت ترین شرایط با متخلفین برخورد شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه در هفت ماه گذشته چهار بار قیمت خوراک تغییر کرده است، گفت: در هیچ اقتصادی این مسائل قابل قبول نیست و سرمایه گذار بعد از دو سال می‌بیند که تمام برنامه‌ها تغییر می‌کند. صنعتگران ما در سال 1400 ماشین آلات صنعتی وارد کرده‌اند اما امروز دولت ما به التفاوت ارز را مطالبه می‌کند، جذب سرمایه‌گذاری خارجی با این برنامه‌های دولت امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: با ایجاد پالایشگاه شیر، صادرات محصولات لبنی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان هواشناسی، راه‌اندازی یک «پایگاه داده ملی» در کشور برای پیش‌بینی‌های تاثیر محور را ضروری و حیاتی دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

A54 و شیائومی 13 لایت جزو بهترین میان‌رده‌های فعلی بازار هستند و در بازه مدل‌های 15 میلیونی فروخته می‌شوند قیمت گلکسی A54 سامسونگ به‌عنوان یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار با 256 گیگ فضای ذخیره‌سازی 14 میلیون و 800 هزار تومان است. گلکسی A34 که همزمان با A54 رونمایی شد، یکی از بهترین مدل‌های 10 میلیونی فعلی بازار است و فروشنده‌های موبایل آن را با 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی 10 میلیون و 500...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد با اعلام این خبر گفت: وظیفه ماست با افتخار به اهالی فرهنگ و هنر بویژه پیشکسوتان که به لحاظ عاطفی بیشتر نیازمند این خدمت هستند، خدمت کنیم و بیش از پیش بر این وظیفه اهتمام داشته باشیم. وی با بیان اینکه، شخص رئیس جمهوری به طور جدی پیگیر امور از وزرا است، تصریح کرد: زمانی که دستور آقای رئیس جمهور مبنی بر اعطای تسهیلات حمایتی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی و جوی برخی از محورهای کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات پشت خطی دیشب معامله‌گران بزرگ حضور فعالی در بازار شبانه نداشتند و واسطه‌گران خرد نیز با احتیاط رفتار کردند و همین امر موجب شد دلار در پشت خط دوباره رنج شود.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با اعضای هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت از پیگیری خود درباره دستور رئیس جمهوری مبنی بر حمایت از هنرمندان در نشست آتی شورای عالی سینما خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی: با شروع فصل تابستان و افزایش دما در استان‌های مختلف کشور از جمله تهران و البرز، در روز‌های اخیر شاهد کاهش فشار آب در ساعات مختلفی از شبانه روز بودیم. این شرایط در نیمه نخست اولین ماه از تابستان، نشان از شرایط نامطلوب منابع آب در کشور دارد. وجود این شرایط ناپایدار در حالی است که بخش بسیاری از آب‌های موجود در کشور هدر می‌رود. بر اساس مستندات شرکت...