چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات برخی کالاهای اساسی و قند و شکر تولید داخل را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا نرخ سود بازرگانی واردات و همچنین مباحث تعرفه‌ای صادرات را متناسب با سیاست‌های تجاری و صنعتی مصوب کند.

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور ضمن تاکید بر اینکه با مولدسازی سرمایه های راکد تبدیل به سرمایه های مفید می شود از آمادگی قوه قضاییه برای حل مشکلات حقوقی مولدسازی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه‌های گذشته است که روی هم انباشته شده و حال به بحرانی برای صندوق تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدود 7 دهم درصد رشد را نشان می دهد که همچنان در 1.18 تریلیون دلار باقی مانده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در خصوص سه هدف مورد انتظار مولدسازی دارایی‌های دولت، گفت: شفاف سازی دارایی‌های دولت، شفاف سازی فرآیند مولدسازی و شفاف سازی مصارف سه خروجی مورد انتظار مولدسازی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: با مولدسازی دارایی‌های دولت شاهد آن خواهیم بود که صدها میلیارد سرمایه راکد تبدیل به سرمایه های مفید خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون 3357 دارایی مازاد دولت شناسایی که از این میزان مازاد بودن 1387 دارایی تایید شده است. همچنین 91 دارایی نیز دد مرحله قیمت‌گذاری هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: ماجرا به بند «ب» ماده 12 برنامه ششم توسعه، سازمان تامین اجتماعی را مکلف کرده است که متناسب‌سازی حقوق را درباره بازنشستگان اجرا کند. در حال حاضر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منظور گفت: در زمینه روان کردن محیط کسب و کار مواردی در لایحه دولت پیشنهاد شده بود که امروز توسط نمایندگان کمیسیون تلفیق با اصلاحاتی به تصویب رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: 3 هزار و 357 دارایی دولت تاکنون برای اجرای طرح مولدسازی شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین برای چهارمین روز متوالی در کانال 30 هزار دلار باقی مانده و نوسان زیادی طی این مدت تجربه نکرده است.