چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه فرارو

علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز ارز و طلا، قیمت سکه مانند روزهای گذشته کاهش داشت و بهای دلار نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسن پیرهادی گفت: برای ممانعت از انحراف 70 درصدی اهداف برنامه‌ای، باید احکام برنامه‌های توسعه‌ای ضمانت اجرایی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای شاخص کل حمایت‌ها 2 میلیون واحدی و کمتر از آن نیز دیده می‌شود که رسیدن به آن با این اوضاع و شرایط دور از ذهن نخواهد بود. اما گزارش‌های سه‌ماهه شرکت‌ها شاید به‌عنوان نقطه امید بازار برای برگشت بازار به مسیر صعودی باشد.

وب‌گاه گسترش

خرید تمامی محصولات کیف پول لجر از شرکت رمزیتال، معتبرترین شرکت ارائه دهنده محصولات لجر در ایران با ضمانت محصولات.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی صالحی دادستانی تهران علیه مدیر مسؤول روزنامه شرق، بابت انتشار مطالب خلاف واقع و غیرمستند در حوزه زنان اعلام جرم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی صالحی علیه مدیر مسؤول روزنامه شرق، بابت انتشار مطالب خلاف واقع و غیرمستند در حوزه زنان اعلام جرم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست مستندات فرارهای مالیاتی میلیاردی مربوط به حوزه قضایی تهران را جهت رسیدگی قضایی به دادستانی گزارش کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات برخی کالاهای اساسی و قند و شکر تولید داخل را ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فروش عمده محصولات معمولا سود خوبی دارد و اگر به بازار مسلط باشید، خیلی زود می‌توانید پیشرفت کنید و به درآمدهای بالایی برسید. البته لازمه رسیدن به درآمد بالا این است که کسب و کار عمده فروشی خودتان را به افراد زیادی معرفی کنید و از هر جایی مشتری داشته باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکانون مرغداران گوشتی نرخ مصوب هرکیلو مرغ زنده را 52 هزار تومان و مرغ گرم 73 هزارتومان اعلام کرد.