یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: مبلغ بلیت هایی که در این چند روز شرکت های هواپیمایی افزایش داده بودند طبق دستور دادستانی اعلام شده که به مسافران بازگردانده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که تابع دستورات دادستان درباره نرخ بلیت هواپیما هستیم، گفت: با تداوم روند فعلی، هواپیماهای بیشتری زمین‌گیر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقایسه قیمت برخی کالا‌های تولید داخل با پژو 206 تیپ 2 نشان می‌دهد که چگونه بسیاری از کالا‌های نه چندان پیچیده به لحاظ تکنولوژی، متاثر از افزایش نرخ ارز تا 20 برابر رشد کرده‌اند، اما قیمت کارخانه پژو 206 تیپ 2 با سرکوب قیمتی تنها 4.6 برابر شده که نشان‌دهنده‌ی وجود یک ایراد اساسی در فرآیند قیمت‌گذاری دستوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه تابع دستورات دادستان درباره نرخ بلیت هواپیما هستیم، گفت: نرخ بلیت پروازهای داخلی به قیمت‌های قبلی بر‌می‌گردد اما شرکت‌ها در نبود نقدینگی با چالش جدی برای خرید قطعه و موتور مواجه می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

پرسش‌های بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از مرکز تماس 2500 درباره «زمان واریز حواله‌های طرح جبران خسارت درمان» نیز از هشت هزار و 289 پرسش در آبان، به 6 هزار و 301 پرسش در آذر و یک هزار و 751 پرسش در دی رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر کلان شهر تهران، البرز درگیر آلودگی هوا هستند و همزمان با افزایش شاخص آلودگی هوا هموطنان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور السالوادور در یک پیام توییتری اعلام کرد که این کشور 800 میلیون دلار بدهی مربوط به اوراق قرضه دولتی را که سررسید آن‌ها ماه جاری میلادی بود، با موفقیت پرداخت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت در 10 ماه گذشته یک هزار و 70 فقره حکم قطعی رفع تصرف را اجرا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن تاکید بر تذکراتی که نمایندگان در این خصوص مطرح می‌کنند، گفت: ما هم به وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه که بارها در کمیسیون آموزش حضور پیدا کرده‌اند، متذکر شده‌ایم که باید به موقع و بلافاصله بعد از بازنشستگی پاداش خدمت فرهنگیان به آن‌ها پرداخت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ هدایت بهرامی از شناسایی و دستگیری پنج دلال ارزی در تهران خبر داد.

وب‌گاه الف

در معاملات امروز بازار ارز تهران در میدان و خیابان فردوسی، هر دلار آمریکا توسط صرافی‌ها با قیمت 41500 تومان خریداری و با قیمت 42100 تومان فروخته شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرغامی: باید فضا را باز و شاد کنیم / اگر برخی تحریک می‌شوند، نگاه نکنند /