یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیر عامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات ساخت 150 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سراسر کشور تفاهم کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در معاملات امروز بازار ارز تهران در میدان و خیابان فردوسی، هر دلار آمریکا توسط صرافی‌ها با قیمت 41500 تومان خریداری و با قیمت 42100 تومان فروخته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: بر اساس اطلاعیه منتشر شده مدیریت بازارهای مالی بورس کالا در 3 بهمن اطلاع رسانی در خصوص تغییر مکان دریافت فیزیکی ربع سکه انجام گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد با ثبت‌نام بیش از 585 هزار سهامدار در سامانه سجام توسط سمات در دی ماه، این متغیر با رشد 155 درصدی نسبت به آذر ماه مواجه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعرفه های جدید واردات خودرو به امضای وزیر صمت و وزیر اقتصاد رسید و قرار است تا در دور جدید واردات، سود بازرگانی علی‌الحساب بین 6 تا 31 درصد محاسبه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه صنعتی صفا با همت و اتکا به تجارب ارزنده، بزرگترین واحد تولید فولاد خاورمیانه را در بندرعباس احداث خواهد نمود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌گروه دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی با بیان "بدون اطلاع سازمان اتفاقی در صنعت هوانوردی نمی‌افتد"، گفت: سازمان حمایت با افزایش 28 درصدی قیمت بلیت هواپیما موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گروه صنعتی صفا با همت و اتکا به تجارب ارزنده، بزرگترین واحد تولید فولاد خاورمیانه را در بندرعباس احداث خواهد نمود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی در اولین جلسه ستاد سفرهای نوروز 1402 گفت: احتمال افزایش تقاضای سفر در نوروز امسال وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت این سازمان در 10 ماه امسال موفق به رفع تعرض فوری از 4 هزار و 200 هکتار زمین دولتی به ارزش 61 هزار میلیارد تومان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد آنلاین نوشت: در اولین روز از آغاز مرحله دوم عرضه ربع سکه در بورس کالا، کمتر از چهار هزار و 800 قطعه تا قیمت 7 میلیون و 920 هزار تومان فروخته شد که از استقبال کمتر مشتریان حتی نسبت به عرضه هفته قبل حکایت دارد.