پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق جزئیات جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه به شهرستان ری از محل تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران بازدید کرد و در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری به شنیده ها درخصوص انتخاب میر کاظمی رئیس فعلی سازمان برنامه و بودجه برای وزارت نفت واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با احداث 250 تخت بیمارستانی، 170 ساختمان اداری و خدماتی، 11 ساختمان ویژه، نقشی مهم در تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی در احداث ساختمان‌های عمومی و افزایش سرانه در شهرها ایفا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی سقف فروش ارز را از 2هزار دلار به 5هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها افزایش داد. اختلاف قیمت دلار آزاد و توافقی چه سودی از آن خریداران می‌کند؟ جزئیات نحوه خرید ارز سهمیه‌ای را در ادامه بخوانید.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای عالی استان‌ها از تصمیم‌گیری برای تشکیل یک کمیته اجرایی برای تقویت میان دولت و شورای عالی استان‌ها در موضوع آلودگی هوا خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت سکه، طلا و دلار چهارشنبه 12 بهمن 1401 در بازار تهران مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌میهن نوشت: 6 سال قبل، درآمد سرانه دلاری خانوار ایرانی 9 هزار و 321 دلار بود، اما در سال 1400 این مقدار به چهار هزار و 496 دلار کاهش یافت. یعنی در این سال‌ها درآمد سرانه ایرانیان نزدیک به 5 هزار دلار سقوط کرد. وقتی درآمدها را به ریال محاسبه کنیم، در این سال‌ها رشد اتفاق افتاده، اما وقتی به دلار محاسبه کنیم متوجه آب رفتن شدید درآمدها می‌شویم. در سال 95 میانگین قیمت دلار سه هزار و 400...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور درباه مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بندهای مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجوز استخدام سه هزار و 420 نفر از طریق فراخوان عمومی و برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت، ابلاغ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قیمت مسکن در تهران بر اساس منطقه، موقعیت و امکانات متفاوت است؛ در این میان خانه های کوچک و متوسط بین 40 تا 60 متری در پایتخت نیز بازار مخصوص خود را دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمال شیطان، متهم به زورگیری و کلاهبرداری از زنان مسن و مردم ساده در حالی که همه شواهد و قرائن ثابت کننده مجرم بودن اوست، در یک عملیات انتظامی و اطلاعاتی پیچیده دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز 13 بهمن ماه 1401 اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به 24 میلیون و 851 هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم 4 میلیون و 156 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکل کانون صرافان ایرانیان اعلام کرد: در حال حاضر در صرافی‌ها به اندازه کافی ارز موجود است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها نسبت به تامین نیازهای ضروری ارزی خود اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه شرکت ساخت از تامین اعتبار سهم دولت در احداث آزادراه قم - سلفچگان - راهجرد خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از 25 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی در کشور تخصیص داده شده است.