شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان (عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: بنابراین ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مشمولان جریمه و معافیت مالیاتی را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل انجمن چای و دمنوش ایران گفت: از یک ماه گذشته تمدید ثبت سفارش و ثبت سفارش جدیدی برای وارداتی چای انجام نمی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال در روز جاری منفی است اما قیمت ها افت نگران کننده ای نداشته اند. بیت کوین هم توانسته در کانال 23000 دلار باقی بماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه هکری «عدل علی» اقدام به انتشار تصاویری از یاسمین پهلوی، همسر رضا پهلوی در کنار مردی خارجی کرده است. این تصاویر که عمدتاً خلاف عرف رسانه های رسمی کشور هستند توسط رسانه اصولگرای «مشرق» بازنشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

هرکیلوگرم مرغ تازه در میادین میوه و تره‌بار به قیمت 49500 تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

جدیدترین قیمت آپارتمان های 70 تا 60 متری در محله افسریه تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان خوی جزئیات حادثه روز گذشته در خوی هنگام توزیع اقلام امدادی و استفاده از ماشین آب‌پاش علیه زلزله‌زدگان این شهر را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانکها احتمالا نرخ جدید سود سپرده بانکی اعلام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود از نشست مشترک اعضای این کمیسیون با برخی از مسئولان دولتی درباره تامین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل هم وزن بیش از یک درصد افت کرد اما شاخص کل به لطف رشد برخی از نمادهای بزرگ بازار تنها 16 صدم درصد ریزش کرد.

خبرگزاری مهر

‌معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از بانک صادرات ایران به دلیل کمک به تأمین به موقع دارو و تولید پایدار و مستمر آن در کشور قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انجمن چای و دمنوش ایران گفت: از یک ماه گذشته تمدید ثبت سفارش و ثبت سفارش جدیدی برای وارداتی چای انجام نمی شود تا وضعیت اختصاص ارز نیمایی به آن مشخص شود.

وب‌گاه گسترش

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اخباری که روزهای اخیر درباره جزییات لایحه بودجه 1402 منتشر شده، دولت در تبصره 12 لایحه و در بخش مربوط به حقوق و دستمزد، برای تمام مشمولان قانون کار که در دستگاه‌های دولتی شاغل هستند، سقف 20 درصدی افزایش حقوق تعیین کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این کارشناس حوزه کار با بیان اینکه در بودجه سال آینده افزایش پلکانی حقوق دیده نشده و باید اصلاح شود، گفت: اگر درصدد ایجاد عدالت مزدی و رفع تبعیض و شکاف طبقاتی هستیم، افزایش حقوق‌ها باید به شکل پلکانی باشد؛ به این نحو که حداقل‌بگیران از درصد بیشتری در حقوق و دریافتی برخوردار شوند و در مقابل افزایش پلکانی حقوق شامل حال حداکثربگیران شود.