یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

عزت الله ضرغامی در نشست خبری جدید خود اعلام کرد که باید سختگیری ها درباره کنسرت ها و همخوانی ها کم شود و فضایی جدید را به وجود آورد. همچنین یادآور شد آقایانی که با این برنامه ها تحریک می‌شوند، به این برنامه نگاه نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذری جهرمی نوشت: با ایراد تهمت بر دیگران، به دنبال تسکین بیماری و رفع بیکاری خود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: نرخ بلیت پروازهای داخلی به قیمت‌های قبلی بر‌می‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد که پنج دلال ارزی شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق اعلام صندوق بازنشستگی کشوری و ارائه گزارشی از مرکز پاسخگویی تلفنی این صندوق در سه ماهه پاییز، کسورات حقوق بازنشستگان کشوری و مطالبات مراکز درمانی پرداخت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات امروز نمادهای فملی، فولاد، میدکو، شستا، شپنا، کگل و شتران بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان وتولید کنندگان گفت: در بحث افزایش قیمت بلیت هواپیما فرآیند قانونی به طول کامل طی نشده و بررسی‌ها صورت گرفته اما در ستاد تنطیم بازار تصویب نهایی نشده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد که نرخ بلیت پروازهای داخلی به قیمت‌های قبلی بر‌می‌گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یزدی خواه گفت: مواضع سلبریتی ها اکثر متعادل بود ولی بعضی‌ها در مواضع رادیکالی افتادند که قابل دفاع نبود مثل آقای علی دایی می‌گوید در اردبیل فلان اتفاق افتاده و وقتی از او می‌خواهیم که دقیقا بگوید چه بوده و چه اتفاقی افتاده است جوابی ندارد... مجلس روی فالوور جمع کردن سلبریتی ها حساسیت دارد وگرنه ما این‌همه چهره فرهنگی و هنری و ورزشی فرهیخته داریم و روی آن‌ها هیچ حساسیتی نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این یادداشت تلاش شده رفتار خصمانه دولت آلمان در قبال ایران در سه سطح روند بین‌المللی، عوامل داخلی و بازیگران غیردولتی (ارتباط با گروهک تروریستی منافقین) بررسی و به چرایی این مسئله پاسخ داده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیش از 320 هزار میلیارد تومان برای تملک دارایی سرمایه‌ای و عمرانی در بودجه منابع دیده شده است بنابراین به سمتی می‌رویم که ثبات اقتصادی ایجاد و اقتصاد قابل پیش‌بینی باشد.

خبرگزاری دانشجو

مهدی محمدی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: همانطور که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و موضوعات، بحث معیشت مردم و پویایی اقتصادی است. پس از ده سال که کشور با دیدگاه متمایل به غرب و با تصمیم گیری‌هایی نادرست اداره شد، وضعیت ما به نقطه‌ای رسید که هم اکنون با ان مواجه هستیم. وی افزود: سرفصل ارز و سیاست گذاری در این حوزه،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و انگلیس خبر داد.