شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - شماری از بازنشستگان شرکت ملی مس در ادامه چند تجمع قبلی خود روز دوشنبه نیز در شهر سرچشمه رفسنجان اجتماع کردند و خواهان لغو مصوبه مربوط به الحاق موسسه صندوق بازنشستگی مس به مجموعه های دولتی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فروند هواپیما به همراه پرسنل تخلیه‌شده سفارت جمهوری آذربایجان در تهران عصر یکشنبه در باکو به زمین نشست.

خبرگزاری تسنیم

باتوجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی، در ده ماهه سال 1401، 388 هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است که نشان از وصول حدود 40 هزار میلیارد تومانی مالیات در دی ماه است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد آلمان طی اظهاراتی در یک کنفرانس خبری که در آن گزارش جدیدی از آینده اقتصاد این کشور ارائه کرد، هشدار داد که این اقتصاد با دو فصل متوالی انقباض روبرو است که به لحاظ فنی رکود گفته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعرفه واردات خودرو کاهش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اجلاسیه مشترک اعضای شورای عالی نظام پرستاری و رؤسای هیئت مدیره سراسر کشور برگزار شد. شمس الدین شمسی در این مراسم درباره دستاورد‌های دوره پنجم نظام پرستاری اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های مهم سازمان این است که در سال 98 احکام پرستاران قرار بود لغو شود که مداخلات سازمان نظام پرستاری، مانع از برگشت احکام شد. یکی دیگر از دستاورد‌های سازمان در دوره پنجم،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون گردشگری کشور گفت: با پیگیری وزیر میراث‌فرهنگی، همکاری وزیر صمت و صندوق ضمانت صادرات ایران، خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام‌کرد: رشد نقدینگی در آذرماه 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل با هشت درصد کاهش به 33.4 درصد رسید.

وب‌گاه فرارو

نکته جالب در این مولدسازی این است که وزیر اصرار دارد به آن خصوصی‌سازی نگوییم. ولی راهبرد کار را به همان سازمان خصوصی‌سازی سپرده و اختیاراتش را تا همه زمین‌های دولتی افزایش داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، «علی نبیان» معاون وزیر راه وشهرسازی در حکمی «محمد شاهانی» را به سمت معاون برنامه‌ریزی و مهندسی، «حمیدرضا یحیایی» را به سمت مدیرکل پیمان رسیدگی و «نوربخش» را به سمت مدیرکل طرح‌های ویژه سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی منصوب کرد. در آیین معارفه که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان...

وب‌گاه مشرق نیوز

جدیدترین قیمت آپارتمان های 70 تا 60 متری در محله افسریه تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: بنابر آمار 50 هزارتن پیاز در انبار‌ها دپوست که توزیع قطره چکانی منجر به نوسان قیمت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز نمادهای میدکو، همراه و کگل بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد درخصوص ماجرای توهین به هنرمندان موسیقی دستور پیگیری صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: عصر امروز 10 بهمن جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد، اعضای شورای رقابت و شورای عالی بورس در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود. موضوع این جلسه بررسی عرضه خودرو در بورس کالا است.