شنبه 29 اردیبهشت 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا به این نکته اشاره کرد که قرار است مشاور دادستان کل کشور ضمن شرکت در جلسات شورای صدور مجوز انتشار ساترا از نزدیک در روند تصمیم‌گیری راجع به صدور مجوزها قرار بگیرد و نکات مدنظر را اعلام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی امروز میزبان مدیران عامل بانکهای دولتی و خصوصی به منظور هماهنگی برای ابلاغ و اجرای مصوبه مهم تغییر نرخ سود بانکی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر امروز جلسه‌ای در بانک مرکزی با ریاست محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی و با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی و خصوصی برای هماهنگی برای ابلاغ و اجرای مصوبه مهم تغییر نرخ سود بانکی برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

مهدی عسگری نماینده مجلس گفت: تا زمان رفع ابهامات درباره ریال دیجیتال، باید از اقدام عجولانه بانک مرکزی جلوگیری شود

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی امروز میزبان مدیران عامل بانکهای دولتی و خصوصی به منظور هماهنگی برای ابلاغ و اجرای مصوبه مهم تغییر نرخ سود بانکی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ سود تسهیلات بانکی 23 درصد و نرخ سود سپرده‌های بانکی سه ساله 22.5 درصد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: قانونی برای ورود ستاد تنظیم بازار در تعیین قیمت بلیت هواپیما وجود ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دور دوم عرضه ربع سکه در بورس با یک تفاوت مهم در تعیین قیمت این کالا آغاز شده اما به نظر می‌رسد بی‌توجهی برخی افراد به این تفاوت درکنار سوء‌استفاده برخی دلالان باهدف برهم زدن بازار، باعث شده ربع سکه در مواردی با قیمت‌های خارج از عرف نیز به فروش برسد.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی امروز میزبان مدیران عامل بانکهای دولتی و خصوصی به منظور هماهنگی برای ابلاغ و اجرای مصوبه مهم تغییر نرخ سود بانکی بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس سیاست جدید بانک مرکزی ارز سهمیه‌ای که پیش از این سالی یک بار به‌میزان 2 هزار دلار به‌ازای هر کارت ملی به خریداران داده می‌شد به 5 هزار یورو افزایش یافته است، البته در بخشنامه ابلاغی تأکید شده است که شعب منتخب بانک‌ها و صراف‌ها این میزان ارز را باید به نیازهای ضروری در سرفصل «تأمین نیازهای ضروری» پرداخت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران با بیان اینکه با احتساب اتباع، حدود 18 و نیم تا 19 میلیون جمعیت در تهران داریم گفت: سالی 5 درصد به جمعیت استان تهران اضافه می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی که در هفته‌ها و ماه‌های گذشته پیاز در صدر افزایش قیمت بازار میوه و صیفی قرار گرفته بود، اما مشاهدات اخیر حاکی از آن است که حالا موز نوسانات قیمتی بیشتری را تجربه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا تاکید کرد: هدف ساترا رشد و اعتلای زیست‌بوم صوت‌و تصویر فراگیر از طریق انتظام بخشی زیست‌بوم، ارتقای سواد صوت‌و تصویر فراگیر کاربران، تنظیم‌گری اجتماعی، حمایت از تولید و انتشار محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی ایرانی و حمایت‌های مشاوره‌ای و اجرایی در زمینه‌های حفظ حقوق مالکیت مادی و معنوی صاحبان آثار، آموزش و توانمندسازی فعالان زیست‌بوم و توسعه کسب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا دمای هوا در تهران 3 تا 4 درجه کاهش می یابد و بارش ها به شکل باران و برف تا چهارشنبه ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

هفته بیست و دوم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال جام سردار دل‌ها در شهرهای مشهد، بندرعباس، تبریز، شهر قدس و کرمان برگزار و جایگاه تیم ها در پایان این مرحله مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این واقعیت که امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند بیت کوین را به جای طلا بخرند، باعث شده است که بسیاری تصور کنند که اکنون بیت کوین به آرامی جایگزین تجارت طلا در سراسر جهان می شود.