جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

احمد علی مقدم گفت: کسانی که امروز همصدا با شیطان بزرگ، رسانه های معاند سعودی و منافقان هشتک "اعدام نکنید" را راه انداخته اند همان مزدوران و عوامل دشمن هستند که در هر معرکه و فتنه ای بازیگر میدان دشمنان هستند.

این روزها آسمان شهر قزوین در محاصره آلودگی قرار گرفته و با شهرهای بزرگ مثل تهران برابری می‌کند؛ در این میان کارخانجات و آلایندگی خودروها متهمان اصلی آلودگی هوای استان است.

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت مرحوم رستم قاسمی را به عنوان یکی از مدیران انقلابی و خستگی‌ناپذیر تسلیت گفتند.

عصر امرور طبقه زیرین ساختمان عدل دانشگاه یزد دچار آتش‌سوزی شد که به سرعت اطفا شد.

روزنامه گلوبال تایمز چین گزارش داد، اعتراف صدراعظم سابق آلمان مبنی بر اینکه "کشورهای غربی از ابتدا هیچ برنامه‌ای جهت اجرای توافقنامه‌های مینسک نداشتند" نشان داد که غرب هرگز روسیه را به عنوان شریک مذاکرات در نظر نگرفته است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه جاده‌ای مشکلات از گذشته باقی مانده است. در چارچوب منابعی که در اختیار داریم هم در حوزه منابع عمومی و هم در حوزه منابعی که از فروش اموال و مولدسازی دارایی‌ها در دستور کار داریم تکمیل کریدورهای اصلی در دستور کار قرار دارد.

محمد علی ظهیری گفت: طی 6 ماهه ابتدای سال حدود 26 صنعت در لیست صنایع آلاینده‌های ما قرار گرفتند که بر اساس پیگیری‌های کارشناسان محیط زیست تاکنون هیچ اقدام موثری در جهت رفع آلایندگی انجام ندادند.

طی حکمی از سوی معاون صدای سازمان صداوسیما رضا کوچک زاده تهمتن مدیر رادیو مقاومت منصوب شد.

دولت انگلیس با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، تحریم‌های جدیدی علیه افراد ایرانی و روسی اعمال کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از محکومیت 400 نفر از اغتشاشگران حوادث اخیر این استان به حبس خبر داد.

«گلادیاتور 2» در مرحله پیش تولید است تا به زودی فیلمبرداری آن در مراکش آغاز شود.

فرخ‌زاده با اشاره به ابراز تمایل 10 سرمایه‌گذار خارجی برای توسعه شهر سلامت فارس، خواستار تعیین تقویم زمانی برای رفع موانع موجود و ایجاد بستر مناسب جذب این سرمایه‌گذاران شد.

موسوی گفت: افراد به دلیل اضطراب، فشار کاری، عدم تخلیه هیجانات، سبک زندگی ناسالم ممکن است درگیر اختلال تفکر یا پرفکری شوند.

منعمی با بیان اینکه موضوع اشتغال بسیار مهم است، گفت: اشتغال و جمعیت از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

رئیس هیئت کاراته کهگیلویه‌وبویراحمد به تشریح مسائل مربوط به این رشته ورزشی در استان پرداخت.

جهانی با بیان اینکه تعهد 40 هزار اشتغال در لرستان برای امسال در نظر گرفته شده است، گفت: برخی از بانک‌ها پای کار نیستند.